Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Tegenstrijdige signalen??

heel eigenaardig, ik hep een dergelijk iets meegemaakt. Ik leerde een jongen kennen via wat vrienden, ik hep hem enkele keren gezien en hij was steeds heel vriendelijk. Op een nieuwjaarsfeest was hij denk ik een beetje dronken en kwam hij plots met zijn lichaam tegen me aan wrijven. Ik was daar vrij kwaad om en stuurde hem achteraf een smsje. Hij geloofde me niet en het bleef me wat onduidelijk.

Enkele dagen later was hij bij een vriendin van me en vroeg hij of ik langskwam. Ik ging er langs en we praatten erover. Alles leek me toen in orde. Ik vond hem terug ok.

Een week later had ik met een vriendin afgesproken en zij stelde voor eens bij hem op bezoek te gaan. Hij sprak de hele tijd tegen mij over muziek die hij zelf maakte en ga zo maar door. Ik dacht dat hij me wel leuk vond. Zijn voeten wezen de hele tijd mijn kant uit alsook zijn schouders. Voor onze gemeenschappelijke vriendin had hij wijnig aandacht.

Nog een week later gingen we samen op cafe met wat vrienden. De hele avond en nacht sprak hij weer tegen me, alsof er niemand anders bestond. Al was het vriendschappelijk bedoeld, geloof ik. Tog wezen zijn voeten de hele tijd naar me, ik hep af en toe eens iets laten vallen onder tafel om het zeer zeker te kunnen zien. Zijn schouders identiek hetzelfde. Ik begon hem steeds leuker te vinden.

Enkele dagen later hoorde ik dat hij me niet kon hebben en me niet meer wou zien. Toen ik dan later een smsje naar hem stuurde of alles goed was met hem heeft hij nooit meer geantwoord en tegen verschillende mensen gezegd dat ik uit zijn buurt moet blijven, vooral zijn beste vriend die bij hem inwoonde. Ik had heel erg het idee dat hij in me geinteresseerd was..

Wat ik wel weet is dat hij een vriendin had maar ergens na die ene keer op zijn appartement was het plots over. Dat hoorde ik van een vriendin, hijzelf heeft hier nooit iets over verteld.