Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Waar gaat dit naar toe?

Hallo,

Ik ben een alleenstaande man. Een van mijn vrouwelijke collega's heeft het wel voor me, maar het gaat steeds verder en ik weet niet wat ik mag verwachten... Zij is getrouwd en heeft kindjes. Ik wil niet haar speeltje worden, maar ook niet haar reden om te scheiden.

Vorig jaar merkte ik al dat ze regelmatig probeerde om dicht bij mij te zitten in het cafetaria, zo net niet op mijn schoot. Rond vorige nieuwjaarsperiode gingen we enkele keren samen op stap. Ze liet meermaals haar hand onder mijn t-shirt glijden over mijn borstkas, nam mijn hand in de hare en legde die in haar schoot, vlijt zich tegen me aan,... Als we door de stad lopen, wil ze ook altijd arm in arm in arm lopen. Toen ik haar naar huis wou brengen na een avondje stappen zei ze eens 'geen seks in de auto hoor'.

Maar vorige week, toen ik haar naar huis bracht na een personeelsfeestje, nam ze mijn gezicht in haar handen en kuste me herhaaldelijk op de mond. Ik heb mijn arm rond haar geslagen, onbewust, het ging van zelf. Ze noemde me ook verschillende keren schatje in wat ze toen allemaal zei. Ik heb er haar nadien naar gevraagd, maar ze zei dat het allemaal maar vriendschappelijk is.

Er is nog niemand zo dicht bij gekomen sedert ik vrijgezel ben. Ik kan maar moeilijk geloven dat er voor haar niks is, geen gevoelens ofzo. Maar ik weet het eigenlijk niet meer zo goed wat ik er moet van denken. Het brengt me wel behoorlijk in de war. Ik weet niet of ik nu initiatief kan gaan nemen als ik toch verder wil, zonder een blauwtje te lopen en een moeilijke werksituatie te creëren. Met andere woorden, ik begin verliefd te worden, maar ik weet niet waar ik sta!