Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Wat denkt hij?

Ik heb een man leren kennen en het viel me op dat hij me opvallend lang aankijkt.Niet staren maar net iets langer dan gebruikelijk is.Ik werd er verlegen van en keek vlug weg.
De laatste keer dat ik hem sprak besloot ik hem te testen;toen we elkaar een hand gaven,glimlachte ik lief naar hem en gelijk zag ik zijn ogen glinsteren.
Hij leek ook ietwat verbaasd.
Een vriend van mij was erbij maar alle aandacht was voor mij.Ook was hij opvallend vrolijk en maakte veel grapjes.
Ziet hij me zitten of is hij gewoon aardig??

Re: Wat denkt hij?

Glinsterende ogen en een blik waar jij verlegen van wordt? Het lijkt er inderdaad op dat hij je leuk vindt. Hou er wel rekening mee dat je dingen niet anders interpreteerd omdat jij hem wellicht leuk vindt. Ik zou zeggen probeer wat uit, probeer eens te kijken of hij jou houding spiegelt etc. Wees niet te verlegen en ga er gewoon voor, als jij interesse in hem hebt tenminste;)En vraag het eens aan je vriend?

Liefs Daisy

Re: Wat denkt hij?

Daar heb je wel een punt Daisy.Eigenlijk vond ik hem niet zo bijzonder,totdat ik ontdekte dat hij zon twinkel in zn ogen kreeg,iedere x als hij mij zag.
Hij is niet mijn type maar ik geniet wel van de aandacht,en hij waarschijnlijk ook van mij want hij is wel ontzettend lief.
De volgende x ga ik zeker meer testen!
Ik ben ook erg gefascineerd door lichaamstaal.