Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
De kracht van positief denken

Hallo iedereen,

De kracht van positief denken is niet te onderschatten. Ik denk dus ik ben is een begrip waar ik sterk in geloof.
Ik ben dan ook razend benieuwd naar mensen die dit begrip toepassen of al meerdere malen hebben ondervonden.

Zelfs mensen die hier kritisch tegenover staan en dit larie en apenkool vinden mogen hierop reageren. Wie weet kan ik jullie met raad bijstaan om toch anders te leren denken!!


Indien je hier iets over kwijt wil of zelf een succesverhaal hebt meegemaakt wil ik dit graag horen!

Ook mensen die hier vragen over hebben zijn welkom!

groetjes Isabelle

Re: De kracht van positief denken

Volgens mij zit je dan op het verkeerde forum Isabelle.

Re: De kracht van positief denken

Dag Isabelle,

Heb hier zelf al veel boeken over gelezen en dit ook al redelijk veel toegepast in mijn job als psychologe.
Vaak krijg ik mensen in mijn praktijk die het niet meer zien zitten en die dat natuurlijk uitstralen.
Zo krijgen ze een negatieve lichaamstaal naar de buitenwereld en krijgen ze dingen in hun leven die ze eigenlijk het meeste willen mijden.

Door hun positief te leren denken en hun eigenwaarde te vergroten heb ik echt al wonderbaarlijke resultaten verkregen.

Heel boeiend onderwerp Isabelle!

Past zeker en vast op dit forum, denken is de basis van alles dus ook van lichaamstaal.


Liefs Marleen

Re: De kracht van positief denken

Als het gaat over positief denken met betrekking tot lichaamstaal heeft hoort het zeker op het forum, daar heb je gelijk in Marleen.

Ik denk zelf dat het ook andersom werkt, dus het aannemen van een positieve lichaamshouding vanzelf een positief effect heeft op het denken. Maar zeer zeker ook andersom. Ik geef dit ook altijd mee aan mensen die niet goed in hun vel zitten. Zelf probeer ik hier ook op te letten en toe te passen in mijn eigen leven.

Liefs Daisy

Re: De kracht van positief denken

De kracht van positief denken.....
Als je net een afwijzing te pakken hebt......
Kennelijk is ze niet mijn tiep met eenzelfde tempo!

Ach toch leuk dat ze zoent ter afscheid. niets is onmogelijk, wellicht wrong time wrong place wrong mood.

De kracht van positief denken is voor mij dat ik mij vast heb voorgenomen mijzelf te blijven whatever that maybe. dan kan er niets mis gaan tenslotte.

Ze heeft in elk geval humor door intitiafief te nemen. Kracht van postief denken is dat ik niet boos wordt of teleurgesteld blijf.

Ze is leuk om mee te dansen en al het overige is meegenomen tenslotte. Jammerrrrrr!

Re: De kracht van positief denken

Positief denken is een term die al lang bestaat, maar het lijft iets moois dat de aandacht verdient.

Re: De kracht van positief denken

Positief denken is een term die al lang bestaat, maar het blijft iets moois dat de aandacht verdient.