Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
1 2
Author
Comment
Re: Slaapverlamming

Hoi Daisy,

wat is je mening eigenlijk over het laatste stukje dat ik terug schreef aan Isabel?Is het toeval dat
die dingen gebeuren of is er meer dan men ziet?Sinds mei dit jaar komt er elke dag een witte duif bij ons binnen eten via open keukenraam en gaat hij weer weg.s'ochtends en in de namiddag.(geen grap ik zou evt foto's kunnen mailen)Hij kwam in een periode dat mn dochter met wie ik een fijne band heb op dr eigen ging wonen dus thuis vonden we dit ook wel grappig.Op een gegeven moment belde ik een iemand op die als lifecoach werkzaam is en aan wie ik ook advies vraag enzo en.Op het moment dat ik haar belde hoorde zij dat er iets haar in huis was gekomen en op het moment dat ik over die witte duif vertelde zegt zij tegen mij dat er een zwarte vogel in haar huis rondvliegt.
Is mijn gedachte correct als ik het idee heb dat er iets/iemand over mn schouder meekijkt.En als je de ervaringen met slaapverlamming bekijkt waarbij vaak heel erg sterk het gevoel aanwezig is dat er iets slechts in de kamer aanwezig is krijg ik het gevoel dat dit wel zo is of klink ik nu als iemand die een krat bier op heeft.Bedankt voor je reacties dat is wel fijn

liefs Patrick

Re: Slaapverlamming

Hallo Patrick,

nee hoor ik ben niet werkzaam op dit gebied. Deze onderwerpen interesseren me gewoon. Ben studente psychologie en dit past ook mooi in mijn straatje.

Misschien kun je hier eens kijken: http://www.silva.nl
Daar kun je iets lezen over de bewustzijnsniveau's.

Liefs Daisy

Re: Slaapverlamming

Hoi Patrick,

sorry voor mijn laatste reactie, daar ging even iets mis.

Maar wat betreft het aanvoelen van energieen tijdens een slaapverlamming kan ik zeggen dat ik het ook zo ervaar. Dat schijnt normaal te zijn. Of er op dat moment ook echt daadwerkelijk een entiteit is vind ik moeilijk om te zeggen. Wellicht dat ik na wat meer ervaringen met slaapverlammingen daar meer over kan zeggen.

Of er meer is dat wij niet zien? Dat is zo. Het is niet dat ik het geloof, maar inmiddels is het een weten. Er is vanalles om ons heen dat wij normaal gesproken niet kunnen zien. Je moet je voorstellen dat alles bestaat uit energie, uit trillingen. Sommige trillingen liggen buiten ons bereik. Dus alles wat er om ons heen is, mensen, dieren, kleuren, klanken, huizen, vuur, bomen enz enz. Denk aan bepaalde toonsoorten met een hele hoge trilling die voor ons gehoor niet hoorbaar zijn, maar wel voor andere diersoorten bijvoorbeeld. Een trilling die bij jouw eigen trilling past kun je waarnemen. Zo zien wij mensen allemaal bomen en zijn blaadjes groen, bruin of oranje. Niet alle trillingsniveau's van mensen zijn gelijk. Wat dus wil zeggen dat er mensen zijn die meer of minder waar kunnen nemen dan anderen.
Wanneer je je op een bepaald niveau afstemd, kun je waarnemen wat er bij die trilling hoort. Wanneer je een slaapverlamming hebt, ben je duidelijk op een ander trillingsniveau waardoor de kans bestaat dat je inderdaad andere dingen zou kunnen waarnemen dan het niveau waarin je je dagelijks normaal gesproken bevindt. Een simpel voorbeeld uit het dagelijks leven wat iets concreter is om je voor te stellen zijn mensen die kleurenblind of doof zijn. Zo kunnen sommige personen ook gevoelens van anderen waarnemen. En dan heb ik het niet over verdriet aan iemands houding of gezicht aflezen, maar gewoon aanvoelen dat er iets niet goed zit. Terwijl een andere persoon het vrijwel nooit in de gaten heeft wanneer er iemand niet goed in z'n vel zit. Dit zijn ook voorbeelden van trillingsniveau's

Op het internet is veel te vinden over dit soort dingen. Misschien kun je eens gaan googlen? Dan gaat er een hele wereld voor je open;)

Als je meer wilt weten geef je maar een gil. Als je het liever over de mail doet, geen probleem. Laat het me maar weten.

Liefs Daisy

Re: Slaapverlamming

Hoi Daisy,

intressant wat je over die trillingen en energieen schrijft,is dit iets wat jijzelf ook kan of heb je dit uit boeken.Heb je trouwens ervaring met hypnose?Aan een kant zou ik dit misschien wel een keer willen doen maar aan de andere kant heb ik het idee dat het iets verkeerd is.Je geeft jezelf over aan een vreemde waarvan je niet weet of hij/zij goed is en het is toch ook iets onbekend.En misschien kan het een fout gaan,maar misschien wordt er ook veel duidelijk.Ik wel een wat gelovige achtergrond en daar komt het idee dat het verkeerd is ook een beetje van,maar ik ben ook van mening dat sommige gelovigen niet alles weten maar doen alsof dit wel zo is.Nu ik er over nadenk heb ik wel het idee dat hypnose antwoorden kan geven die je ook helpen om 'blokkades' in je op te heffen.Ik heb trouwens een video opname gezien van iemand tijdens zo'n slaapverlamming.Of het echt was weet ik niet maar het ontkrachtte op een bepaalde manier wel het idee die ik had over de aanwezigheid van een kwade entiteit.Je zag n.l gewoon iemand die in zijn slaap vaag zat te doen

liefs Patrick
10052006@live.nl

Re: Slaapverlamming

Heb je zojuist gemaild!

Liefs Daisy

Re: Slaapverlamming

Hallo,

Eindelijk weet ik nu waar ik last van heb. Ik herken direct de symptomen van slaapparalyze. Het gevoel van niet kunnen ademen.. en er expres heel veel moeite voor doen, een grote druk op de borst, een weeïg gevoel, schreeuwen terwijl er niets ut je mond komt, pure doodsangst en/of het gevoel van stikken & doodgaan, kwaadaardige geesten/silhouetten in schaduwen zien, het omdraaien van je hoofd/lichaam terwijl je dit niet wil, gepaard met zeer krachtige, realistische, kwaadaardige dromen. Alles klopt! En ik ben blij dat er anderen zijn die dit ook hebben. Kijken of ik dit tijdens de verlamming kan beseffen (waarschijnlijk wel, aangezien ik dan super-helder ben).

Een tip; het voelt als te grote taak tijdens het probleem en je moet je ontzettend concentreren, maar probeer om zo diep mogelijk adem te halen. Door de zuurstoftoevoer stopt de verlamming.

Re: Slaapverlamming

Hoi Nathan,

ik heb er alweer een tijdje geen last meer van,maar toch is het wel zo dat de wetenschap de oorzaken zoekt op lichamelijk gebied en uit de paranormale hoek wordt er weer wat anders gezegd.Op you tube staat er een filmpje waarin ze een meisje hebben gefilmd die zo'n aanval kreeg.Wel grappig als je denkt dat je dat zelf ook lig te doen

Re: Slaapverlamming

Beste Mensen,

Ik lees hier een nogal uitgebreide discussie over slaapverlamming met zelfs relaties naar uittredingen.
Het komt mij allemaal erg interessant over. Toch vraag ik mij af of deze discussie niet op een geheel andere plek thuis hoort. Deze site gaat toch over lichaamstaal?

Kees

Re: Slaapverlamming

Klaag me maar aan bij de internet-politie

1 2