Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
lichaamstaal aanraken neus

Hallo,

Na een vriendschappelijk spelen met een vriend. Keek hij me aan raaktte hij even speel men neus aan. Wat wil dit zeggen?

groetjes

Re: lichaamstaal aanraken neus

Hoi Missy,

Volgens mij is het gewoon precies wat je zegt. Hij raakt "gewoon speels" je neus aan. Of het meer is dan dat kan ik echt niet zeggen, daar is de informatie die je geeft niet compleet genoeg voor.

Liefs Lucinda

Re: Re: lichaamstaal aanraken neus

Hey,

thx voor de repley.Ik zal bij deze wat meer info geven. Ik ken hem ondertussen al enkele maanden en het klikte van de eerste moment.Hij heeft dan ook onmiddellijk terug contact gezocht. Diezelfde avond vroeg hij men msnadresvia een gemeenschappelijk forum. Na wat praten bleek het echt wel te klikken zowel babbel als uiterlijke.Laatste tijd heb ik de indruk dat er iets meer is. Vandaar ook men vorige vraag. Maar nu heb ik nog een vraag...Kdurf ze ier nog zo goed te stellen...kweet niet goed wat ik er van moet denken. Kan ik je mailen?

grtz

Missy

Re: Re: Re: lichaamstaal aanraken neus

Hey Missy,

das goed hoor, wil je graag proberen te helpen via de mail. Als je even je mail openzet, stuur ik je een mailtje!

Liefs Lucinda