Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
geen reactie op aanraking

Hey internetters,

Er is een jongen die ik leuk vind (natuulijk daar begint het altijd mee ). Om met hem te flirten zeg ik lieve dingen geef complimentjes en ik raak hem aan. Normaal lukt dat flirten wel en krijg ik reactie. Maar bij hem krijg ik nauwelijks reactie. Wel op de woorden, maar niet op de aanraking. Ik denk dat hij me leuk vind maar hij reageert maar niet als ik aan zijn knie zit, of zijn arm aanraak. En dat ik verwarrend, daarom vraag ik je hulp. Een andere jongen had al veel eerder mijn hand aangeraakt of ook voorzichtig mijn knie aangeraakt of iets. Waarom hij niet? Is hij dan zo verlegen? Maar hij geeft wel complimentjes terug enz... Of vind hij me niet leuk? Volgens mij vind hij me wel leuk (geeft me te drinken, maar vraagt niet aan mn vriendin of ze iets drinken wil, komt als ik vraag of hij komt, vertelde spontaan een spannend verhaal om te vertellen hoe stoer hij is, lacht en kijkt zo lief.. duikt plotseling op.
Ohw dat ik ook zo raar, soms verdwijnd hij opeens. Dan loop je ergens waar het druk is en dan zie je hem opeens niet meer, en hij ging ook eens weg zonder te zeggen dat hij weg zo gaan... Een rare leuke jongen.
Heeft hij misschien moeite met binding? Over relaties praat hij ook al zo moeilijk..

BVD en MVG
Caith

Re: geen reactie op aanraking

Tja Caith,

een rare leuke jongen haha, inderdaad. Ik zou ook niet kunnen zeggen waarom hij dit doet. Ik weet niet of jij nog duidelijker kunt zijn, dan je nu bent zonder gewoon hardop te zeggen dat je hem leuk vindt. Wat voor complimenten geef je hem dan?? Dan kan ik misschien aan de hand hiervan meer zeggen.

Liefs Lucinda