Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
wat nu?

Hallo,

Ik ben een jongen van 18 en ik ben (hopeloos) verliefd op een meisje van de zelfde leeftijd. Ik ken haar via haar broer dat is iemand die een aantal dezelfde lessen volgt. Ik ben haar nu een aantal keer tegen gekomen als ik bijvoorbeeld voor het uitgaan bij die broer met wat vrienden een biertje ga drinken. Ik heb nu een paar keer geprobeerd met haar een gesprek te voeren en die keren kwam ik niet bepaald uit mijn woorden (ik ben nogal het verlegen type.) Volgens mij weet ze dat ik haar leuk vind (ookal was dat nog niet echt de bedoeling is het volgens mij aan alle kanten te merken) maar nu heb ik geen idee wat ze van mij vindt, alleen als ik haar tegen kom moet ze bijna altijd even glimlachen. Betekend dit iets?

En hoe kom ik er achter wat zij van mij vindt?

Re: wat nu?

Iedereen komt vroeg of laat in die situatie dat je iemand leuk vind maar niet durft dat is best normaal.Als je iemand echt leuk vind moet je niet te hard van stapel lopen,misschien heeft ze al een vriend of ben je haar type niet eens.Als je iemand leuk vind moet je ook niet bang zijn om dat een beetje te tonen zonder dat je irritant bent waardoor ze afknapt.Je zou haar met haar een gesprekje voeren en dan weet je een beetje of het klikt tussen jullie twee en of je gezamelijke intresse hebt.Nodig haar uit om iets leuk te doen in het openbaar en wees gewoon jezelf en wees positief.Doe het gewoon rustig aan een huis bouw je ook niet in 1 dag.Probeer het gewoon en als het niets wordt dan niet.