Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
ten einde raad

Hallo,mijn man en ik zitten met een groot probleem.Onze oudste zoon woont samen met zijn vriendin en hun twee kindjes naast ons.De vriendin van onze zoon beschuldigt mijn man ervan dat hij haar aanraakte en door het badkamervenster gluurde terwijl ze haar aan het douchen was.Er komt telkens wel een detailtje bij als ze het vertelt.We weten dat zdit allemaal leugens zijn maar kunnen niet alles bewijzen.Ze heeft namelijk al altijd gelogen als ze iets vertelt of overdreven sinds ik haar ken.Nu is er natuurlijk tweestrijd,ik probeer nog alles te doen wat ik kan voor de kleinkindjes en mijn zoon maar heb het er moeilijk mee als ik haar onder ogen moet komen en mijn man nog meer dan ik.Waarom doet iemand toch zoiets,beseft ze dan niet de pijn die ze ons aanricht.Mijn zoon weet voor het ogenblik ook niet waar hij het heeft.Van als hij zegt dat ze liegt,trapt ze het af.Wist ik maar wat te doen om alles terug goed te krijgen,we gaan eraan kapot.Sorry voor mijn geklaag,moest het even van mij af schrijven.

Re: ten einde raad

logisch dat je dit van je af moet schrijven!
het is niet niks dat ze zomaar liegt..
zowieso is liegen echt NIET grappig..
misschien moet je haar er toch een keer mee confronteren..
of met iets terug pakken als je zeker (!) weet dat het niet zo is..

good luck!