Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
hoe moet je hiermee omgaan.

hey.. ik moet even mn verhaal kwijt.
ik geloof dat im losing my mind.

niemand mag me meer.
op school althans, iedereen is tegen me op gezet.
dit alles komt doordat ik vorig jaar nieuw daar op school kwam, ik maakte me gelijk populair. t kwam allemaal te makkelijk. t meisje van ons groepje werd op me verliefd.
ik deed aardig, maar ze was mn type niet.
na een tijdje kwam ik tot inzinking dat dit niet was wat ik wou. ik hoefde dat wijf niet en al die mensen die alles maar van me moesten omdat ik populair was. echt irritant. dus ik zonderde mezelf af, werd stil. enzo :)
maar ik was nog wel gewoon mezelf. ik ging voor wat ik wou (mooie meiden, redelijke cijfers)
iedereen dacht wat is er met hem aan de hand? is hij depressief?
niemand begreep het en iedereen die vroeg wat is er met je zei ik "niets hoor".
ik begon me dood te ergeren aan iedereen die moest weten wat er aan de hand was, ik heb geen woord losgelaten.
dat meisje was smoor op me, en haar wereld stortte in. ze MOEST weten wat er aan de hand was.
en ik wou t des te meer niet vertellen, bah stomme bemoeial ze loopt alleen mn tijd en aandacht te verneuken.
zij en haar tweelingzus begonnen me toen zwart te maken tegenover iedereen. dat ik raar was enzo. niemand vond me meer aardig, geen meisje vond me meer leuk.
en t interesseerde me ook steeds minder want ik heb een vriendin. een vet leuke, maar ze woont in spanje. en ik heb vaak het gevoel dat ze me playt.
echt kut.
ik kan wel janken.
dus rationeel gezien zijn er 2 opties voor mij.
of ik neem die dikke trol die er nog altijd voor me is, die wilt dat ik mn hart bij haar lucht. (ze heeft ervoor gezorgd dat niemand me meer aardig vind zodat ik van haar afhankelijk ben) maar ze is er nog wel steeds voor me. maar nu ze ziet dat haar plannetje werkt begint ze kapsones te krijgen. en speelt ze hard to get als ik aardig doe. dus dan krijgt ze een verbale schop terug. en dan kwets ik haar weer

ik kan ook naar mn vriendin gaan. zeg komt volgend jaar in nederland studeren, dus dat is vet leuk
eigenlijk kennen we elkaar niet zo heel goed, maar we houden wel veel van elkaar. ik stuurde haar vet veel smsjes en emails maar ik kreeg lang niet zoveel terug.. dat wekt argwaan enzo. ik ben gaan minderen, maar nu hoor ik helemaal niets meer.
ik denk niet dat ze me is vergeten, maar vertrouwen doe ik t ook niet helemaal. ik weet zeker dat als ze straks weer met me praat dat ze weer van me houdt enzo.
dat zegt ze althans. ik kan wel janken weet je dat..
gvd.
ze vertelt ook nooit iets over haarzelf, wat ze heeft gedaan die week, wat ze gaat doen. never :S ze lult wat over huiswerk tegen me. kweet niet. volgens mij wil ze niets kwijt over haar leven.

t klinkt alsof ik gevangen zit tussen 2 hoeren.
t is allebei niet goed.
de een is lelijk, manipulatief, evil en staat er wel voor me.
de ander is knap, lief, slim, betrouwbaar? (zon gevoel heb ik wel als ze bij me is) maar als ze er niet is en niets van zich laat horen dan vertrouw ik t voor geen meter. en ze is er niet altijd voor mij (in tegenstelling tot die ander) t maakt haar wel een uitdaging moet ik toegeven, maar t maakt me kapot van binnen.

volgens mij ben ik best wel slim als je ziet wat ik hier neer heb geschreven, ik praat nooit meer met iemand uit mn klas en ik weet precies hoe mensen denken enzo. best wel knap vind ik zelf

maar ik heb dus zitten nadenken over een oplossing, wikken en wegen. waar zal ik voor gaan. die vieze dikke manipulatieve trol die hoef ik sowieso niet, kheb een godse hekel aan der gekregen.

die andere (mn vriendin) wil ik wel. ik vind haar superleuk, maar ik vertrouw t niet meer. ook is ze er nooit als ik haar nodig heb (zoals nu ofzo, ze snapt totaal niet waar ik mee zit)
ik moest t verhaal kwijt. ik wou t aan iemand kwijt die ik kan vertrouwen, maar die heb ik helaas niet. daarom post ik t anoniem hier. ik hoop dat er iemand is die me raad kan geven.

kheb t echt nodig.

ik heb zelf bedacht, ze zijn allebei slecht. ik moet een 3de vrouw erbij zoeken. eentje die net zo is als die in spanje, maar die ik wel kan vertrouwen. en die wel in de buurt woont.
tsjah want soms als allebei de opties niet goed zijn, moet je een derde maken denk ik. spread ur chances enzo

t voelt een stuk beter om t hier te hebben gepost te hebben. t is een beetje van mn hart.
ik zit er echter nog wel godse erg mee.
niemand praat met me en als ik wat zeg word ik belachelijk gemaakt. der staat in een meisje van school der msn:
(t gaat over mij, want zij vond me leuk en ze is de laatste tijd heel erg goed bevriend met die dikke trol. ook was er nog een vriendin van haar die me ook leuk vond. maar ze zijn alledrie niet wat ik zoek.)
dit stond in der msn:
you've walked away from the only person that was always there for you.

bah, uhl ! ik krijg er echt kostneigingen van. der wordt echt een spelletje met me gespeeld; en ik haat t.
ik weet niet of ik nog kan winnen, de kansen zijn gering. op school zijn er grofweg 3 groepen. de populairen, de normalen, en de nerds.
ik kon met ze allemaal wel opschieten. op dit moment mogen de populairen me niet meer, de normalen ook niet meer, alleen bij de nerds kan ik nog terecht. maar zelfs de nerds beginnen me in de zeik te nemen.
t is echt niet coel. de nerds zien geloof ik dat ik nergens meer terecht kan. daarom beginnen ze ook, en omdat die dikke trol iedereen heeft wijsgemaakt dat ik een leugenaar ben, dat ik raar ben, dat ik geen nee durf te zeggen, ben ik genaaid voor t leven.

ik zit er wel mee, erger dan ik had verwacht. ik heb echtt advies nodig; help.

Re: hoe moet je hiermee omgaan.

Ten eerste moet je de mensen op je school niet zo in hokjes plaatsen. Ga gewoon om met de mensen die je aardig vindt.
(Ik heb trouwens ook gehad dat mensen me eerst redelijk cool vonden, maar daar had ik ook genoeg van, toen zocht ik gewoon de mensen op die ik echt aardig vond, en niet omdat ze er bij wilden horen, toen vonden die anderen me opeens niet zo cool meer lol, herkenning)

Noem het meisje geen dikke trol, maar maak haar duidelijk dat je haar niet zo leuk vind, als zij jou zwart maakt is dat echt zwak van haar, gewoon negeren en tegenover anderen bewijzen dat het niet zo is.

Die vriendin in spanje, als je haar leuk vindt moet je ervoor gaan. Je weet niet of je haar kan vertrouwen, dan moet je daar achter zien te komen. Vraag wat ze voor je voelt, probeer meer uit haar te krijgen. Wie weet is ze gewoon betrouwbaar, vanuit spanje communiceren is ook niet het gemakkelijkst.


Je vindt jezelf nogal slim. Lose that attitude me mate. Zo goed is je taalgebruik niet. Soms denk je dat je weet wat mensen denken, en zit je er toch faliekant naast.
Het gaat niet om een spelletje winnen, zoals je schrijft. Als die meiden je zitten te naaien, ga gewoon een keer naar ze toe en vraag recht in hun gezicht waar t op staat. Kijken of ze dan ook zulke mooie oneliners als in hun msn kunnen voortbrengen. Waarschijnlijk gaan ze een beetje lopen ontkennen, maar voor hetzelfde geld is dat de waarheid. Als je gewoon zegt wat jij ervan vindt, dat jij dat meisje gewoon niet zo leuk vindt dan houden ze wel op.

En dan heb je al gewonnen, ga gewoon om met mensen die je aardig vind, dat is de kern van t verhaal. En schep niet zo op.