Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
hoe kom ik achter de waarheid

haai ik was zaterdag gezellig met mijn vriendin thuis gebleven tot ik haar om 1 uur naar huis bracht
ze smsde achteraf dat ze in haar bed lag

ik las pas op een profielen site dat iemand vroeg of ze een leuk weekend had gehad waarop ze antwoorde ja het was leek bij dit (blabla feest)

nu zijn de volgende dingen mogelijk
1 ze heeft tegen mij gelogen en is achteraf nog weg gegaan(zou mij echt niet boeien)
2 ze wilt niet tegen die jongen vertellen dat ze een vriend heeft
3 ze wilt gewoon stoer doen door zogenaamd te doen ofals ze een "feestbeest" is

ik ben niet echt ergens bang voor maar dit soort dingen ga ik me dan toch steeds erger afvragen

hoe kan ik dit goed vragen waarbij ik erachter kom of ze liegt gewoon straight up zeggen ik heb gelezen dat je dit zei lieg je tegen mij?

of zeggen ohja je vriendinnen waren toch naar dit feest gegaan vonden ze het leuk?

wat is de beste manier om het te vragen en naar lichaamstaal te kijken om achter het antwoord te komen

Re: hoe kom ik achter de waarheid

Hey J,

als je wil weten wat ze gedaan heeft, en of ze inderdaad 'liegt' zul je het haar zelf moeten vragen.
je kunt natuurlijk meteen zeggen van 'je liegt' maar dat is niet aan te raden. als je het subtiel aan wil pakken zou ik het zo doen:

'hey ik zat op een profielen site te kijken en toen zag ik dat je tegen iemand antwoorden dat het leuk was bij een (bepaald) feest.. ben je er nadat ik je naar huis bracht nog heen geweest dan?'

en je kunt er dan nog aan toevoegen van:
'niet dat het mij wat uit maakt, maar vind het wel fijn om te weten'

succes!

p.s. als je meer vragen hebt kun je me altijd mailen :)

Re: hoe kom ik achter de waarheid

ik zou proberen er achter te komen wie er op het feestje waren met wie je het redelijk kan vinden en dan begin je er met die persoon over het feestje en doe je (met een neppe lach op je pokerface)alsof je wist dat je vriendin op het feestje was en dat jij niet bent gegaan omdat je z.g ziek was.kijken of de ander erin trapt en iets verteld