Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
probleem

Heey ik ben al ruim 10 jaar vrijgezel . Er is bijna niemand die me echt leuk vind.. Of die mij begrijpt. Aangezien ik nog nooit in aanraking met een vrouw ben geweest krijg ik al gauw een erectie als ik een mooie vrouw zie. Is dit normaal?? Of moet ik me ervoor schamen... Verder heb ik ook nog nooit met iemand gezoend, hoe kan ik iemand versieren, en wat is een goede openingszin want ik weet niet goed wat ik moet zeggen tegen een vrouw. iemand goede raad

groetjes N. Coeleveld

Re: probleem

Hey N.,

Dat je al 10 jaar vrijgezel bent heeft niets met jou te maken. en ja het kan zijn dat vrouwen je niet echt leuk vinden of je begrijpen, maar je zult zien dat stiekem (zonder dat jij het door hebt) toch een meisje anders op je reageert dan andere.
geef de moed zeker niet op, en blijf positief, want dat straal je ook zeker uit!
Met betrekking tot je erectie probleem, daar hebben meer jongens last van. probeer het zo goed mogelijk te bedekken zodat niemand het door heeft dan komt alles goed.
Veel succes!

Als je nog meer advies nodig hebt, over wat dan ook, kun je naar mij mailen:
darkprincess.helpt@gmail.com
darkprincess@live.nl

groetjes
Dark Princess