Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Het gedrag van de baas ...

Begin deze week moest ik bij mijn directeur zijn om wat zaken van het werk te bespreken. Weet je wel, zo van die gesprekken achter gesloten deur, waarbij het angstzweet je zowat uitbreekt ...

Mijn directeur, een niet onaardige man die wel 30 jaar ouder is dan mij, nam en erg relaxte houding aan. Achteruit leunen in zijn stoel, voet op zijn knie. En op het einde van het gesprek stopte hij zijn hand in zijn broek, tot net boven het schaambeen zeg maar.

Niet dat dit voor mij aanstootgevend was, maar toch. Hoe moet je dergelijke situatie interpreteren?

Re: Het gedrag van de baas ...

negeer zijn gedrag!
als hij het vaker doet in jou bijzijn, dan hoef je er pas over na te gaan denken.
succes!

Als je nog meer advies nodig hebt, over wat dan ook, kun je naar mij mailen:
darkprincess.helpt@gmail.com
darkprincess@live.nl

groetjes
Dark Princess

Re: Re: Het gedrag van de baas ...

Je moet gewwon zoveel mogelijk bewijsmateriaal op zien te slaan met een kleine verborgen camera bijv,want zo krijg je een sterkere positie als het tot een bijv. ontslag komt of als men jouw woord niet gelooft.Hij is voor sommige bedrijven belangrijker dan jou omdat jij soms makkelijker te vervangen bent.En er zijn instellingen die je goed kunnen helpen of adviseren.Als hij te ver gaat geef je hem een knie tegen zijn zaakje en film de boel en zorg dat je een kopie hebt.Of beschrijf op de mannentoilet dat zijn gedrag misschien dat hij uit schaamte zich de volgende keer gedraagt.