Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
probleem

heey,
ik heb al ruim 7 maanden met mn vriendin en het klikt zeer goed. afgelopen weekend hadden we feest en ik wou blijven slapen bij haar. nou was het probleem dat ik van die ouders niet bij haar op de kamer mocht slapen. ik heb het er moeilijk mee omdat ik denk dat ze me niet vertrouwen. kan iemand me helpen???

groetjes

Re: probleem

Ik denk dat het eerder is omdat haar ouders conservatief zijn dat je niet bij je vriendin op de kamer mocht blijven slapen, niet omdat ze je niet zouden vertrouwen.

Re: Re: probleem

Mijn ouders zouden het ook niet goed vinden. Zelf vind ik dat moeilijk, maar ergens diep in mn hart geef ik ze gelijk. Zij willen niet dat ik seks heb voor het huwelijk, en geef toe.. Je maakt het jezelf wel erg moeilijk als je dus wel bij elkaar op de kamer slaapt.
Ik ben het er zelf niet mee eens, maar ik kan ze wel begrijpen.

Re: Re: Re: probleem

Ik vind dit zwaar ernstig! Het is toch jullie eigen leven? Mogen niet zelf jullie beslissingen maken over jullie eigen lichaam en leven? Als jullie een heerlijke relatie hebben en jullie zijn er aan toe dan zij het zo. We leven niet meer in de middeleeuwen mensen!
Mijn vriendje en ik hebben hetzelfde probleem (gehad). Nogsteeds kunnen zijn ouders het niet accepteren dat we bij elkaar slapen!
De enige oplossing om wel bij elkaar op de kamer te kunnen slapen (en het liefst ook in één bed) is het gewoon toch doen. Het gewoon doordrammen. Maar je moet het wel laten zien dat jullie het ook echt kunnen. Dan komt dat 'vertrouwen' vanzelf wel!

Succes!