Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
jongen/man uit mijn dorp die in de cafetaria werkt.

ik zit met het volgende, ik vind een jongen leuk uit mijn dorp.
Maar die zie ik alleen aan het werk want hij werkt in de cafetaria bij ons in het dorp.
Dus aanspreken is moeilijk want hij is toch aan het werk.
Ik heb hem vier keer gezien.
de eerste keer was toevallig, ik ging friet halen en toen zag ik hem, hij was met een vrouw aan het kletsen en ik hoorde hem zeggen dat hij nog een meisje zocht. dus hij is vrijgezel.
de tweede keer was in de supermarkt, hij had zijn werk tshirt aan, en had heel veel cola en thee bij zich.
hij deed zenuwachtig.
ik was wat vergeten dus moest weer de winkel in, naderhand heb ik hem niet meer gezien.
de derde keer was op een donderdagavond.
ik ging weer friet halen en hij was aan het werk, hij vroeg mijn bestelling, en ging dit klaar maken en ging toen poetsen.
ook kwam een collega naar voren want er waren nog meer klanten, toen ging die weer naar achter en dimde het licht.
de vierde keer was op een zondag rond 5 uur.
toen ik binnen kwam was hij net achter iemand aan aan het lopen, met een beetje slaan en duwen.
dit is iets wat ik ook wel eens doe als ik wil dat iemand zijn mond houdt over iets.
maar hij was dit aan het doen en kan drie redenen hebben.
1) het is gewoon toevallig dat dat gebeurde.
2) iemand heeft gezegd daar is jou vriendin en hij wil mij niet als vriendin, dus deed hij dat van hou op.
3) iemand heeft gezegd dat is jou vriendin ik zal dadelijk wat zeggen, en dat hij mij wel leuk vindt maar niet wil dat iemand anders dit wil zeggen, dus deed hij dat als hou op.
maar hij was dus achter en twee collega;s waren voor, maar hij kwam van achter af om aan mij te vragen wat ik wou bestellen.
een collega vroeg iets en hij zei jij wil alles weten.
hij keek ook een paar keer over zijn schouder, want hij stond met zijn rug naar mij.
bij het betalen kreeg ik geld terug en toen raakte hij mijn hand aan, betekend dit al iets.

Re: jongen/man uit mijn dorp die in de cafetaria werkt.

hoi jolanda,

het zou inderdaad iets kunnen betekenen. haal je alleen GEEN valse dingen in je hoofd. ga uit van het slechtste, want wanhopig over komen is het laatste wat je wil denk ik.

dat slaan en duwen gedoe kan ook gewoon een jongens ding zijn en over zijn schouder kijken omdat hij aan het werk is en wil kijken of er nog meer klanten komen.

dit is alleen omdat ik wil laten zien dat het ook anders kan zijn dan een teken. natuurlijk kan alleen jij en die jongen er samen uit komen. als je weer daar binnen loopt kun je eens een gesprek beginnen.. vind je dit moeilijk, kun je altijd beginnen met 'zo daar ben ik weer', standaard maar zeer easy voor als je het even niet meer weet of durft.

heel veel succes!

Als je nog meer advies nodig hebt, over wat dan ook, kun je naar mij mailen:
darkprincess.helpt@gmail.com
darkprincess@live.nl

groetjes
Dark Princess