Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
waarom kijkt hij ?

hallo allemaal,,
ik ben al een hele poos verliefd op een jongen..nu heeft hij gesmst dat hij niks voor me voelt. daar baalde ik natuuriljk enorm van. hij is niet boos op me en hij vind me volgens mij ook wel aardig wnt hij zegt altijd gewoon hoi enzo. maar hij kijkt wel veel naar me. hoe kan dat? hij heeft toch gezegt dat ie me niet wil maar waarom zou die dan kijken? weet iemand dat? en moet ik een keer gaan praten gewoon met em? of zou die dat zeurderig vinden?
alvast bedankt.
grxxtjes jexica

Re: waarom kijkt hij ?

lieve jexica.

hij wil niet.dat is duidelijk. misgien looptie al wel met een andere meid. maar weetje.. alstie nog een keer zo kijkt moet je naar em toe lopen en hem een klap voor zn smoelwerk geven. klabam:P whahahhahah doegh jexica.. en anders wil ik je wle
tz.

Re: waarom kijkt hij ?

hoi Jexica,

Ik ken ook zo iemand die mij de hele tijd aankijkt, maar waarvan ik bijna zeker weet dat hij niet verliefd is. Ik heb geconcludeerd dat hij gewoon zo doet in het algemeen. Hij heeft een soort scan-ogen..
Ik heb toevallig ergens gelezen dat het typisch iets voor een sterrenbeeld schorpioen is. Ik weet niet of ik dat echt moet geloven of niet.

Misschien heb je iets aan mijn ervaring, voor de rest zou ik hem gewoon negeren...

gr. Heleen