Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Rara wat betekent dit? HAHA jaja lala papa mama tjakka

Heeeé vogelvriendjes,

Weten gij ook wat de volgende nonverbale signalen betekenen???

1. Het tonen van de oksels...dus handen gevouwen achter het hoofd waardoor de binnenkant van de armen zichtbaar worden.

2. Het uitsteken van de tong...met daarbij een uhm-voor-zo-ver-ik-oordelen-kan normaal gezicht.... niet boos dus..

3. Het uitsteken van de tong met een daarbij uhm-voor-zo-ver-ik-oordelen-kan abnormale gezichtsuitdrukking wel boos ofso....

en qu4rtro. Het optrekken van de wenkbrauwe...rare naam eigenlijk?wenk!brauwen? misschien zit daar een hintje bij....iets met wenken

ik heb geen idee maar danzkzei u thuis, dit forum...en niet te vergeten DE MAKERS die deze-dit-daarom forum (mede mogelijk) hebben gemaakt...misschien lateres weles

Melig?? nee alleen een momentje waarin mijn ware ik naar boven komt...op dat soort momentjes weet ik wie de ware is en stop ik met zoeken naar mijn verstand...GEWELDIG leben die ware, ikch

Thja en dis natuurlijk geen berichtje zonder smilie dus daarom.......





geen smillie

Re: Rara wat betekent dit? HAHA jaja lala papa mama tjakka

heey! vette ware ik heb je!

1: gewoon relax, ontspannen, geen maning aan iets of iemand hebben, gewoon chillen dus, in ieder geval als je zit, als je staat weet ik het niet, misschien nadenken over iets

2: gewoon een dolletje maken, maar als ge dan heel langzaam met die tong over de lippen gaat is het een dikke flirt (of een wat lolliger dolletje dat iets moet insinueren maar dat zie je altijd aan het gezicht)

3: een opmerking van iemand wat flauw vinden

4: allebei tegelijk? dan iets verrassend vinden, of zelfs eng, maar ook als je positief verrast bent doe je dat
één wenkbrauw dan trek je iets sterk in twijfel, of je vind een opmerking nogal stompzinnig of gewoon raar
ligt allemaal aan de rest van de uitdrukking van het gezicht