Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Afstandelijk

Hallo,

Ik ken een meisje die in het bijzijn van anderen heel leuk, uitdagend en lichamelijk naar mij toe is, maar als we alleen zijn doet zij heel afstandelijk.

Wie weet waarom ze dit doet?

Groet,

Tom.

Re: Afstandelijk

Dat kan heel veel verschillende redenen hebben. Ze kan zich bijvoorbeeld beter op haar gemak voelen met meer mensen om haar heen, waardoor het niet echt face to face is. Ze kan jou leuk vinden maar verlegen worden als ze alleen met je is.
Ze kan stoer proberen te doen tegenover anderen. (Er zijn zelfs mensen die het doen om iemand anders jaloers te maken, gelukkig niet zo veel)
Hoe afstandelijk is ze? Echt dat ze je bijna ontloopt, of gewoon heel rustig in gesprek?

Martin

Re: Re: Afstandelijk

We werken samen. Ik op een andere afdeling. We hebben zelfs 1 keer gezoend. Daarna deed ze een afstandelijk. Kwam me niet meer opzoeken op mijn afdeling. Maar in het bijzijn van anderen is ze erg lijfelijk. Heel erotisch zelfs. Als die anderen dan weer weg zijn, is ze kortaf en terughoudend.

Re: Re: Re: Afstandelijk

Hey Tom,

Ik zou hier heel weining over kunnen zeggen. Je kan natuurlijk verschillende mogelijkheden bedenken, maar welke het is weet je niet.
Er is maar een manier denk ik om dat te weten te komen: ga een goed gesprek met haar aan, en vraag hoe het zit.
Oke, ze is dus met jou alleen afstandelijk. Toch zal ze, als je eerst ergens anders over praat, misschien wel gewoon een gesprek voeren en dan kom je vanzelf op het onderwerp terecht. (zoek haar eens op haar afdeling op) Als je haar wilt kun je haar natuurlijk uit vragen. Ja of nee is dan ook redelijk duidelijk.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel succes!