Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Kus me dan?!

Hallo mensen!

Ik ben Remy, een jongen van 17 jaar en ik studeer.
Ik zit ergens al heel lang mee eigenlijk.

Een neef (18) van een vriendin van mij heb ik een aantal maanden geleden leren kennen. We praten via msn en gaan soms ook samen uit maar dan wel met die vriendin van me erbij.

Ik vind hem een tijdje leuk en laatst toen we uit waren gegaan had ik het gevoel dat hij mij ook leuk vond want hij greep me in één keer vast en gingen we samen dansen en kwam hij heel dichtbij me met zijn gezicht 10 sec. maar ik durfde niks te doen dus ging hij weer terug daarna, ging hij met iemand anders flirten enzo. Terwijl ik hem juist wel leuk vind!

Nu gaan we binnenkort een keer met zijn 2en uit. HEEEEL SPANNEND maar hoe kan ik het beste laten blijken dat ik hem ook leuk vind en nog een vraag hoe kan ik hem dan duidelijk maken dat ik op springen sta dat ik wil zoenen?!

Alvast bedankt!
Groetjes Remyyy

Re: Kus me dan?!

Dag lieve Remy!

Je hoeft niks te doen! Hij vind je al leuk! Jullie heben zelfs een date! Dus heeft hij echt wel het idee dat je hem ook leuk vind!

Wat betreft dat zoenen, laat het maar gewoon gebeuren dat "moment" komt vanzelf wanneer de tijd rijp is:-)

Veel plezier!!!

OKee

Ik kus je wel je klint als een leuke jongen!

Re: OKee

whahaha nou Remy go for it!!