Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
vind hij me leuk/!?!

halloo..
ik vind een jongen van school heel erg leuk
en dat wist hij niet..en toen zat hij al wel naar mij te kijken maar verder niks hoor.. ook niet gepraat
nu heb ik zn nr van een vriend van hem gekrege en ik heb hem gesmst dat ik hem leukvind.maar hij heeft niks terug gedaan. wat kan ik nu gaan doen? ps. hij heeft geen msn dat vind ie niet interesant.
hij kijkt wel heel erg naar mij.. maarja.. wat zou ik kunnen doen? ik heb nog niet met hem gepraat
xxx annelies

Re: vind hij me leuk/!?!

Moeten wij een smsje sturen nr jouw?

Re: Re: vind hij me leuk/!?!

natuuriljk niet. ik wil graag weten wat ik nu kan doen
gr annelies

Re: vind hij me leuk/!?!

niks doen wijfie..waarschijnlijk is hij totaal overrompeld en weet hij het even niet meer..

geef het de tijd...

Re: vind hij me leuk/!?!

annelies,als je weer ziet dat hij naar je kijkt dan moet je

1. naar hem lachen,(het kan zijn dat hij gewoon zit na te denken en toevallig jouw richting uitkijkt)
daarmee moet je onderzoeken of hij wel naar jou kijkt.
2. een kleine zwaaibeweging naar hem maken terwijl
je lacht.
3. hem aanspreken na het lesuur en vragen stellen
over de les,of andere soort onderwijs,of over zn
mooie fiets of iets dergelijks

en als je dan met hem spreekt vraag je of hij een kopje koffie met je drinkt of wat dan ook, of een patatje gaat eten, of even mee gaat zwemmen,fietsen,skaten o.i.d. of naar een andere straat omdat daar een meisje staat waaraan je iets moet vragen. Kortom verzin gewoon iets.daarna,
bij het afscheid zeg je gewoon dat hij zulk leuk haar,ogen,schoenen,handen, of zoiets heeft dan heb je de eerste stap genomen en als hij dan de andere dag aan je voorbij loopt (om dat hij toch wel beetje verlegen is,of stoer voor zijn vrienden wil doen)
dan trek je hem even aan zijn arm en verzin je weer iets leuks om te vragen of te zeggen, dan kun je weer even afwachten,1 of 2 dagen of hij nog reageert en jou ook leuk vindt.