Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
stoeien

Hallo kan iemand mij vertellen wat het betekent als een jongen ( die mij, meisje, niet kent en voor het eerst ziet en spreekt) een meisje ( mij dus) uitdaagt om een potje te vechten? ( stoeien dus ) ik zat in die situatie een tijdje terug op een feestje ontmoette ik een erg leuke jongen het klikte meteen. en na een paar uur een stoeipartij ( niets sexueels ) waarin we erg gelachen hebben. waarom doet een jongen dit? ik heb dat nog nooit meegemaakt wel erg leuk overigens

Re: stoeien

Hi Linda,
Waarschijnlijk om je op een speelse manier te leren kennen. Stoeien geeft je de gelegenheid om op een speelse manier in elkaars intimiteitszone te komen. Het heeft inderdaad niets met seks te maken, ik stoei ook vaak genoeg met vrouwen die al een relatie hebben, waar de vriend bij zit. Je krijgt dan vaak wel jaloerse blikken omdat je in elkaars intimiteitszone zit. Je hebt ook even de volle aandacht van de ander.
Van mijn kant bekeken altijd een goed teken als je met een jongen of meisje kan stoeien!

Groetjes, Ben

Re: Re: stoeien

Stoeien is heerlijk, zo nu en dan speels door het leven gaan, ontspant je relatie, spijtig dat de meeste mensen hun hoge muren, zo prijzen in hun relaties

Re: stoeien

Als mannen een meisje kietelen zijn ze vaak verliefd op haar. Dan willen ze haar kietelen omdat ze haar graag zien lachen. Dus niet speciaal om haar aanteraken. Maar wat ook iets jongseigen is, is aanraken om te zien of er een positieve reactie volgt. Ze kunnen dit ook onbewust doen. Dan gebeurt dat heel subtiel. Als het meisje dan niet schrik of terug deinst dan is dat een positieve reactie en vind het meisje hem dus ook aardig en vertrouwt ze hem. Tja zo gaat dat dus een beetje.

Grtkus Sanne

Re: Re: stoeien

Goede aanvulling Sanne! alleen verliefd gaat een beetje ver.. kietel de vriendinnen van mijn vrienden in hun nabijheid ook regelmatig maar ben echt niet verliefd op ze. Het geeft je wel een gevoel van vertrouwen in ieder geval, dat zeker. Als een meisje het terug doet, heb je nog een extra bevestiging.

Fijne dagen!

Ben