Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Verliefd maar hoe verder...

Hallo, Ik ken al een tijdje een meisje al ongeveer 4 maanden , ik vond der al leuk vanaf de 2e dag,leek toen al echt iets te worden , aan de hand van de gesprekken enzov..maar toen had ze nog erg veel problemen vanwege der ex dat net een week uit was, nou heb ik der toen met rust gelaten en vond ze erg fijn ,ik vroeg later ook of ze iets met me wilde ze wist het nog niet toen maar zei wel dat het cker iets kon worden, later bleek dat ze nog steeds verliefd was op der ex en erg geen afstand van kon doen, ik heb toen maar besloten om er een . achter te zetten, want wachten is ook zo hopeloos , ik had het er toen heel heel moeilijk mee want ik was smoorverliefd,inmiddels heeft ze een vriend, leuk voor haar maar voor mij dus niet , ik was een tijdje geleden met haar en der vriend en der vriendin gaan bowlen want der vriendin had een oogje op me , maar ik kon de hele avond geen ander ding doen dan met haar bezig zijn kijken en praaten, ik was dus weer kei verliefd, was achteraf dus gewoon dom om met haar en der vriendin en der vriend iets te gaan doen, mja, ik ben weer verliefd en zij heeft een vriend, ik heb het er met haar al over gehad maar ze laat wel duidelijk weten dat ik niet tussen de relatie in kom,( ze vind me wel een sgat ,dat zegt ze steeds ) en dat meent ze wel want ik ken der, maar ze wil natuurlijk niet omdat ze een vriend heeft, he he eindelijk de vraag, ik vraag me dus af of ik nog wel kans maak bij haar, of ik moet me er gewoon helemaal bij neerleggen ??? ik moet elke dag aan haar denken pfffffff.... mij lijkt dat echte liefde , dat je der toch voor moet gaan .... wat zeggen jullie ???
alvast erg bedankt !!!!

Re: Verliefd maar hoe verder...

Hé Jeroen,

Ik ken iemand (Nils) die helemaal hetzelfde heeft als jij. Ik ken hem niet echt maar het meisje dat hij leuk vind is mijn vriendin (Nicole).

Alleen heeft Nicole een vriendje die ze niet echt leuk vind. Zij en Nils zijn echt goed vrienden en worden steeds betere vrienden. Het lijkt erop dat ze wel eens verkering kunnen gaan krijgen later. Het enigste wat hun in de weg ligt is haar vriendje, die ze niet eens echt leuk meer vind. Nicole zegt dat ze

Okee om terug te komen op jouw situatie...ik denk wel dat je nog steeds kans bij haar maakt. Als je gewoon goede vrienden blijf en beter word, kom je steeds dichter bij de liefde. Daarbij is vrienden zijn toch ook heel erg leuk. Als ze haar vriendje niet meer ziet zitten moet je haar maar eens troosten en zeggen dat er heel erg veel jongens zijn die wel bij haar passen en van die lieve dingen. Dan moet je laten merken dat je heel erg verliefd op haar bent maar jezelf niet aan haar opdringen. Dan maak je denk ik de meeste kans.

Dus uhm ja je maakt nog kans.

Grtkus Sanne