Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Waar ging het mis?

Ik ging laatst een avondje uit met een groep vrienden en stond op een gegeven moment een beetje om me heen te kijken, in een overvolle disco, tot mijn blik werd opgevangen door een erg leuk meisje. We keken elkaar een tijdje strak aan en dansten toen allebei weer verder. Ze was met iig 1 vriendin en er stonden een aantal jongens omheen. Ik kon niet niet goed beoordelen wat haar relatie was met die jongens (vriendje?, gewoon vrienden?, jongens die haar probeerde te versieren?). Ik vond het erg leuk dat ondanks dat er dus 3 jongens om haar heen cirkelden, ze mij aankeek.
Ik keek dan ook regelmatig terug en iedere keer kwam het weer tot langdurig oogcontact. Ze stond op een metertje of 4 van me vandaan en ik zag het niet zo zitten om me overduidelijk een weg naar haar toe te banen, zeker niet terwijl die jongens er ook omheen stonden.
Een tijdje later stond ze echter redelijk dichtbij en zocht ik opnieuw oogcontact. Ze ging er weer op in en ik deed een stap in haar richting, waarop zij ook naar mij toekwam en direct heel close begon te dansen.
Dat wil zeggen, er zat nog zo'n 5 cm tussen onze gezichten in en we bleven elkaar maar diep in de ogen kijken. De gedachte om haar direct te zoenen ging natuurlijk door mijn hoofd, maar vond de spanning die er hing ook wel leuk en een beetje plagen hoort er bij toch? Na ongeveer een minuutje zo te hebben gedanst ging ze weer terug naar haar "groepje" en ging ik ook maar weer even bij mijn vrienden staan.
Ik bleef natuurlijk wel contact zoeken en niet veel later stonden we weer op dezelfde manier te dansen.
Haar blik kan ik niet anders omschrijven dan verleidelijk, maar vooral uitdagend.
Wederom ging ook ik echter nog niet verder dan uitdagen en plagen en na een tijdje ging ze weer naar haar groepje toe. Niks aan de hand dacht ik, alle tijd, komt straks wel.
Niet dus. Nog geen 2min later zie ik haar met één van die jongens, die er al de hele tijd bij stond, zoenen...
Ik snapte er echt niks van. Terugkijkend kan ik nog opmerken dat hij vanaf ons eerste oogcontact bij haar in de buurt stond en dat hij nooit een jaloerse blik of iets in mijn richting wierp. Was het haar vriendje en wist hij dat ze een spelletje speelde ofzo? De manier waarop ze keek en met me danste zag ik echter niet terug als ze met andere jongens was.
Of vond ze dat ik te lang wachtte en niet assertief genoeg was? Ik dacht van, als ze me leuk vindt, dan maakt dat niet zo veel uit toch?
Ik heb me nog nooit zó aangetrokken tot iemand gevoeld, door eigenlijk alleen maar de manier waarop we oogcontact hadden en de blikken die we uitwisselden(op afstand en van heeel dichtbij). Ik heb haar de rest van de avond maar genegeerd en zij maakte het nog wat erger door twee keer expres tegen me aan te botsen terwijl ze met hem aan het zoenen was en af en toe toch weer proberen oogcontact te zoeken met een verleidelijke blik. Toen ik haar bij de jassen nog tegenkwam liep ik met een stalen gezicht langs haar heen, maar om een of andere rede krijg ik haar, ondanks wat ze me flikte, niet uit mijn hoofd...

Re: Waar ging het mis?

heei;)
ik weet niet zo goed wat ik hier van moet zegge.. misgien wilde ze jou wel jaoers maken om met die andere jongen te gaan zoenen? ! en misgien wilde ze wle duideijk maken dat jij haar misgien wat sneller had moeten zoenen.. maar luister eens.. ik zou het je niet te erg aantrekken
zat meisjes in de wereld... en mischien wilde ze je alleen gebruiken of verleiden..
doeiii Xxxx tineke