Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
ik kan geen goede titel verzinnen..

hey

iedereen die ik kende en zij mij anderhalf jaar geleden deed stom tegen mij.
Het leek alsof vrienden van mij samen spanden om mij zwart te maken en hun band werd zo versterkt.
ik zat een beetje in de knoop met mezelf en ik wist niet goed hoe ik alles aan meost pakken. Ik bleef wel iedereen respecteren maar ik lag een beetje in de clinch met mezelf. ik veranderde zeg maar van gedragscode van redelijk cool naar een zwerver. Niet dat ik minder hygienisch werd, maar ik droeg niet meer hippe kleren en deed mn haar niet meer.
Al mn vrienden konden me wel uitkotsen geloof ik. Ook mn ex-vriendin deed mee overigens.

nu anderhalf jaar later ben ik veranderd ik ben soort van overnieuw begonnen. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt en ik doe nu VWO 5 ipv HAVO 5.
Ik vind dat ik een vet coole klas heb, ik vind iedereen leuk uit mn nieuwe klas. (ik bedoel als vrienden uiteraard)
ik draag ook weer de hippe kleren alleen andere stijl dan dat ik ooit tevoren heb gedragen. Ik draag gewoon nette kleding en niet meer macho achtig (ook niet meer die oude niet hippe kleren).
Ik ben gewoon mezelf en heb t helemaal naar mn zin.

Nu kwam ik laatst weer mensen tegen van anderhalf jaar geleden.
Ze zeggen allemaal dat ik vet ben veranderd in positieve zin. Ze willen ineens allemaal weer mn vrienden zijn. Ze kussen mn kont.
Zelfs mn ex vriendin vind me weer leuk maar ik vind haar 3x niks. Ze heeft me gisteravond (vrijdagavond) gezien en ze begon vandaag gelijk op msn dat ik zo was veranderd en leuk was blabla.

maarre nu de volgende stap:
ik vind die mensen niet cool. Ik kots ze niet uit zoals ze eerst bij mij deden. Maar het zijn mijn type vrienden niet meer. Ik hoef der niet zoveel meer mee te maken hebben en ik vind t niet leuk om met ze te hangen ofzo; Ik ben veranderd anders dan zij, ik hoor niet meer bij ze.
Ik vind andere meiden leuk, niet zoals mijn ex vriendin, totaal andere types zelfs.

ik heb voor mn gevoel hun achter me gelaten en ben overnieuw begonnen. Nu blijkt dat ik succesvol overnieuw ben begonnen "on my own" en blijkt dat ik hun niet nodig heb komen ze bij me slijmen.

Ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan. Daarom post ik dit hier.

groetjez mister M

Tuig

vv





LOOOOOOOOOOL