Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
hoe krijg je verkering met degene die je leuk vind?

hey allemaal!

ik beb een jongen die net 18 geworden is en ik vind een meisje heeeel erg leuk.
Nu is mijn move geweest dat ik naar der af zou stappen om te vragen hoe zon automaat werkt (hahah) maar ik durfde haar niet echt aan te kijken dus ik keek haar vreindin aan in dat groepje en die hielp me.
Ze hadden het geloof ik door dat t niet voor die automaat was maar dat weet ik niet zeker.
Nu gaat ze in de pause op school steeds.. voor mn voeten lopen. Kijk ze staat dan in zon groepje stukje bij ons vandaan en wij zitten dan te praten enzo net als hun. Maarrr .. bijv de pause is afgelopen en dan lopen we naar boven en zij ging via de andere trap met r groepje en ze wist dat wij ook naar boven ginge, Nu moesten wij op de 1ste verdieping zijn en zij op de 2de. En dan komen we haar "toevallig" weer tegen op de 1ste verdieping omdat ze haar weg vervolgt met onze trap (had ze ook via de andere kunnen doen) Dit gebeurde in beide pauses vandaag :D. dit wekt weer argwaan op bij mij zo van. Probeer je nou mijn aandacht te trekken? Ik vind jouw leuk hoor.
Maar goed. Ik vind t wel leuk, maar ik zou graag meer met haar willen. Ik wil echt dat ze mn vriendinnetje wordt ofzo.
Ik heb nog nooit eerder verkering gehad omdat het altijd de sufferds zijn die mij leuk vinden
maar deze vind ik ECHT leuk. Ik hoop dat t wederzijds is.

Hoe pak je dat soort dingen aan? kben niet goed in actie ondernemen met dit soort dingen..

plz help

grtz

PS: Ohwjah als ik haar dan tegen kom op de gang merk ik duidelijk dat ze "me ziet staan". ik bedoel dit letterlijk. Ze neemt me al op afstand waar ofzo en ik ook haar maar we laten t niet merken.. Ik begin heel erg tegen mn vrienden onzin te praten zo van ik ben bezig ofzo en dan laatste moment.. kijk ik haar aan terwijl ik nog met mn vrienden praat maar zij kijkt dan langs me heen en dan praat ik weer verder. En als ze dan achter me is zeg ik dan van kijk dat was r weer maar niet zo hard :x anders hoort ze het

plz help me hoe je dit moet regelen. ik weet de volgende stap niet. het gaat zo al 3 weken ofzo.
groetjezz

Re: hoe krijg je verkering met degene die je leuk vind?

hEee Jongen van 18 .. Om dat aan te kunnen pakken moet je wel durfen en zeker van jezelf zijn.
ALS jy haar echt leuk vind enz. dan moet je haar dat duielijk maken .. door bv. met haar te gaan praten. Of stukje met haar meelopen als de bel gaat.. zo iets weetje .. je moet gewoon iets meer aandacht geven dan dat je normaal doet by iemand ..? oke Sucses he xx Lala