Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
oogcontact

Wat betekend het eigenlijk als iemand je langer dan normaal jou diepdringend in de ogen aankijkt van nog geen meter afstand? Ik daarintegen probeerde te zoeken in zijn ogen wat hij bedoelde. Een soort kijken in de ziel was het, op het einde moest wel even glimlachen en had ik als eerst mijn blik afgewend waarbij hij ook moest glimlachen.
wat betekend dit? Dit is twee keer voor gekomen uit ons gesprek. Twas gewoon gesprek over allerdaagse dingen maar als ie me zo aankeek net of hij mijn ziel wou bekijken dan dacht ik wel van hey wat bedoelt hij hiermee?

Re: oogcontact

Kan iets romantisch betekenen, maar jouw beschrijving is te kort om daar een volledig betoog over te geven...

See ya soon!

Re: oogcontact

Als ik jouw verhaal zo lees dan zou je haast zeggen dat ie wel geintreseerd in jouw is, dat ie al langer in jouw ogen kijkt dan normaal zegt al heel veel, dus ik zou zeggen nodig hem eens uit voor en date ofzo, en als ie daar positief op reageert dan zit je gebeiteld.

Het is mij ook overkome nvorig jaar met een collega, maar ik durf iemand niet uit te vragen te verlegen.