Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
In Love .. wat nu?!

heejj .. ik ben 14 jaar en heel erg verliefd op een jongen bij mij op school .. Hij is net 17 geworden (ik ben ook op zn verjaardag geweest) en we hebben een paar keer voor school iets afgesproken, maar dat was gewoon kletsen voor school. Hij heeft me wel een keer gekust, maar dat was omdat hij iets met mij goed te maken had, omdat hij me zat te plagen .. Ik hoop heel erg dat hij mij ook leuk vind, maar hij 'flirt' wel met me.. maar ik wil graag weten of hij egt verliefd is op mij .. Heel veel zeggen dat hij een palyer is hij gaat wel veel met meisjes om, maar hij is gewoon heel aardig .. We hebben zoals op deze site al wel vaak 'verliefd' oogcontact gehad , maar toch twijfel ik ik wil het graag zeker weten .. Please Help me!!!
Groetjes .. Elisa

Re: In Love .. wat nu?!

Jah er zijn heel veel mogelijkheden. Hangt van jou af... Jij hebt niets te verliezen. Dus ga gewoon door en maak beetje bij beetje duidelijk en duidelijker dat je iets voelt voor hem... En praat er dan over.

Als er nog iets is; post it! =D