Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
herkennen van signalen.

Een mannelijke kennis- die me overigs heel dierbaar is - stelt me elke dag voor een dilemma. We mailen - niet altijd zakelijk - we msnne maar altijd alleen wanneer het hem uitkomt. Alles volgens zijn regels. Ik doe werkelijk alles voor hem en hij voor mij , maar wil ik eens gewoon een normaal gesprek aanknopen - is ie druk druk.Nooit geen tijd. Wanneer ik hem zie tijdens mijn sporten, negeert ie mij, maar kijkt me telkens aan.Altijd zoekt hij mijn ogen.Tegen iedereen heeft hij praat genoeg,want hij is tenslotte leraar.. niet tegen mij. Voel dus buitengesloten wat erin resulteerd dat ik afstandelijk wordt.Maardaar zij altijd weer die blikken die ik toegeworpen krijg. Laat ik een poos niets van me horen, is hij weer diegene die het contact hersteld. En waarvoor.Hij is een rode lap voor mij. Een energievreter. Ben continue bezig om hem te doorgronden. Ik wil hem niet kwijt, maar kan ik hier ook niet mee verder. Wat wilt ie nou ?

Re: herkennen van signalen.

Zou het niet vruchtbaar zijn dat je dit eens op een rustige manier zegt aan hem; op de vlotte manierzoals je dit hier geschreven hebt?

Grts,

Re: Re: herkennen van signalen.

Bedankt voor je reactie
Zie geen mogelijkheid om hem te spreken. Geen tijd, en hij is nooit alleen. Altijd mensen in de gym. Zijn ouders, zijn dochter.. Heb één keer "getracht"een afspraak te maken, maar dan belt hij, maar met mij speekt hij nooit onder de vetrouwde ogen. Misschien moet ik het eens gewoon op papier zetten maar weet dan wel zeker..ben ik hem kwijt.. want papier kan dit gewoon niet uitleggen. Ben trouwens over gevoelens niet zo mondig als op papier.

Re: Re: Re: herkennen van signalen.

Gebruik MSN! MSN is de oplossing!!!
Hij is gewoon heel erg verlegen denk ik. Op MSN kun je hem vertellen hoe je erover denkt en je bent echt wel goed met het uitleggen van je gevoelens. Mocht hij het dan toch niet helemaal goed begrijen, dan geeft hij dat gemakkelijk aan met emotions (die jij iik kunt gebruiken) en dan kun je meer uitleg geven.

I LOVE MSN!!!

s6

Re: Re: Re: Re: herkennen van signalen.

Daar heb ik toch mijn twijfels over... als je met iemand praat die je kent via msn dan zet je alles wat hij zegt in het karakter van die persoon.

MAAR

als je die persoon niet kent dan heb je daar het gissen naar en kan je totaal op het verkeerde been gezet worden
(zelf meegemaakt)

Grts,

Re: Re: Re: Re: Re: herkennen van signalen.

Universele signalen,is(gewoon)geloven
en soms helpt dat niet...

Wel krachtig(samen sterk) als het wel helpt, een mens laat zich graag drijven(vertrouwen) zonder
dat hij het (water) kent.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: herkennen van signalen.

Ik heb herken veel in jouw'n verhaal want ik heb sinds ruim en half jaar ook en leuke man leren kennen (helemaal mijn type) bij mij op het werk, en die zoekt ook regelmatig contact met mij als ik en poos niks van mij laat horen op het werk en dan kijkt hij mij ook diep in mijn ogen met en glimlach en dan kijk ik hem ook diep in zijn ogen en dan krijg ik daar soms en gevoel bij alsof het liefde op het eerste gezicht is, ook doet hij altijd aardig tegen mij en wil hij mij meestal ook altijd wel helpen als hij kan, maar soms zijn er ook dagen bij dat hij mij nergeert, dan heb ik soms het idee dat hij een spelletje speelt zo van "Nu mag jij weer contact met mij gaan opzoeken".

Ik wou gewoon dat het wat simpeler ging, want ik wil hem al tijden laten weten dat ik hem echt leuk vind en hem niet als vriend kwijt wil want hij werkt niet lang meer bij ons hoog uit nog 5 maanden, ik zoek dan ook telkens en manier om een onderwerp aan te breken zodat ik het hem kan vertellen.

Maar verder om nog op jouw verhaal op in te gaan zou ik gewoon normaal tegen hem doen en niet hem nergeren mocht hij dat wel bij jouw doen dan gewoon verder laten rusten, want dat kan soms ook verkeerd uit pakken want mochten jullie opeens geen contact meer hebben dan kun je misschien spijt krijgen dat je al die tijd hem heb genergeert en niet de kans heb gehad om hem te vertellen wat je hem zou willen vertellen.

Ik weet dat het moeilijk is om iemand je gevoelens te laten bekenen, maar probeer gewoon wat meet bevriend met hem te raken dan kom je vanzelf steeds dichter bij je doel, dat is wat ik nu ook probeer en mijn volgende stap is om hem eens te vragen voor en drankje te drinken na werk tijd, en als hij daarop goed reageert dan moet het vast goed komen. suc6

Re: herkennen van signalen.

Nou joh....ik zou me echt K.U.T voelen hooor door zo'n figuur. Ik denk dat iedereen in zo'n situatie heeft gezeten. Voor mij was het ook heftig om een voorbeeld te geven aan je. Ik zat me rot te piekeren wat hij nou van mij wilde en wat hij voor me voelde. Want hij was ook lief en dan weer negerend en dan weer indringend. Werd krankzinnig van verlangen en verliefdheid. En wat bleek. Gewoon een leuk speeltje. Een echte leuke man gaat geen verstoppertje spelen. Die zegt wat hij voelt en wat hij denkt. En als hij niets voelt zegt hij het ook. Dat is nou een voorbeeld van een leuke man. Een bad boy .....speelt met je en als je te dichtbij komt dat doet hij lullig want hij heeft geen zin in dat gelul. HIj wil het spel en geen love zieke meid achter zijn reet hebben aanlopen - om in zijn termen te spreken.

LET OP: als een man je echt leuk vind weet hij je heus wel te vinden. JIj hoeft echt niet alle moeite te doen.

Sterkte