Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
kan niet met populariteit omgaan

hey allemaal,

nou kijk. ik ben net nieuw in de klas. Volgens mij heb ik best wat vrienden gemaakt, ik voel mn eigen een beetje populair. Maar ik kan er niet mee omgaan. Ik weet niet hoe t zit. Bijvoorbeeld op msn net hebben weer een aantal mensen me toegevoegd waar ik vanmiddag mee heb gepraat maar ik weet niet wat ik tegen ze moet zeggen.
kheb het gevoel van nou ze hebben me toegevoegd; leuk maar verder weet ik niet waar ik het met ze over moet hebben ik ken ze niet zo goed enzo. En ik wil ze geloof ik ook niet zo goed kennen. Ik vind oppervlakkige relatie denk ik toch wat fijner.
maar om nou niets tegen ze te zeggen vind ik ook weer lullig

Re: kan niet met populariteit omgaan

Dat is zo mooi van MSN...je hoefd niets te zeggen. Tis alleen raar als iemand wat zegt en jij zegt niets terug. Als ze je toevoegen willen ze met jouw praten, dus dan moeten hun maar beginnen ook vind je nie...

Ik ben zelf vaak verhuist en heb op verschillende scholen gezetten. Mijn ervaring is dan mensen altijd nieuwsgierig zijn naar nieuwelingen. Iedereen wilt zoveel mogelijk vrienden en elke nieuweling is een mogelijke nieuwe vriend. Dus iedereen voegt je toe en iedereen doet aardig tegen je (behalfe jalourse mensen die snaken naar aandacht). Je kunt zelf kiezen met wie je vrienden wilt worden. Dus ik zou zeggen...leer de mensen een beetje kennen kijk wat om je heen en ga dan eens praten met de mensen die jij aardig vind. Gebruik daar b.v. MSN voor en valt het gesprek tegen dan ga je naar een ander whahaha LEVEN MSN :D:D:D

Jij beschikt over heel vee mogelijkheden...je hebt helemaal geen probleem maar MSN is de oplossing :D

I LOVE MSN grtjs keek
heb ik je hier een beetje mee geholpen? zonie of vragen? caithje@hotmail.com als JIJ wilt praten kun JIJ me toe voegen..snappie ;)