Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Relaties op het werk

relaties op het werk

L.S.,

Voor een landelijk blad voor hoger opgeleiden dat gaat over loopbanen, werksituaties, coaching ed., wil ik een rubriek gaan maken over 'relaties op het werk'. Voor deze rubriek wil ik anonieme interviews maken met mensen die ooit een relatie op het werk hebben gehad of nog steeds hebben.

Mocht u zo iemand zijn (de helft van alle mensen schijnt ooit een relatie op het werk te hebben gehad) en u wilt hieraan meewerken, dan kunt u contact met me opnemen. Het interview zal 1 a 2 uur duren, waarbij zorgvuldigheid centraal staat.

Daarna wordt de geschreven tekst met u doorgenomen om er zeker van te zijn dat de feiten kloppen en er geen herkenbare dingen in staan waardoor uw anonimiteit in gevaar komt. Het is de bedoeling dat deze interviews uiteindelijk ook gebundeld zullen worden in een boek.

U bent van harte welkom om contact met me op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Heidi Zandbergen

heidi.zandbergen@daxis.nl
020 689 53 82 ('s avonds bellen kan ook)

Re: Relaties op het werk

Hou jij net als ik ook van relaties op het werk? Ik ben der dol op! spreken we eens af?

Mijn adres: Brugse steenweg 98
8000 Brugge
Gsm nr: 0473/75/56/99

Hopelijk laat je me iets weten!

groetjes x_

Re: Re: Relaties op het werk

NIco!

besef je niet dat sommigen je hierop herkennen??

en met je gsm en adres en al!!

Raren!!!

Re: Re: Re: Relaties op het werk

hey allemaal!

De persoon vraagt toch juist reacties en is op zoek naar mensen

dan is het wellicht inderdaad handig dat de mailadres en of telefoonnummer erbij gevoegd wordt slimpie

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

NIco!

besef je niet dat sommigen je hierop herkennen??

en met je gsm en adres en al!!

Raren!!!

Re: Re: Re: Re: Relaties op het werk

... jaja, maar heb je die persoon al gecontacteerd???

Ik ken die persoon persoonlijk en ik weet dat hij gepest wordt door anderen en dat hijzelf dit niet gepost heeft!! Anderen zetten di gegevens hier en ze kloppen maar hijzelf zou dit nooit doen! Hij is 17!!!

Alleen hij weet niet wie ik ben...

(hintje; van zijn klas...)

Daaag nico =D