Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
mensen die je aandacht opzuigen

hey iedereen,

ik denk dat iedereen dit wel kent:
je hebt van die mensen die zeg maar alleen worden gelaten door iedereen. soort van genegeerd ofzo. iig niemand hoeft er contact mee ofzo.
en die komen dan met jouw contact zoeken en je geeft ze aandacht gewoon van leuk nou even praten en vervolgens je eigen ding.
maar die mensen blijven vervolgens plakken. ze denken ha ! vrienden ! zoiets ofzo. maar hoe kom je er op een leuke manier vanaf :s
ik heb het over een jongen en een meisje. het jongetje is 2 jaar jonger dan mij (15) en is dit jaar blijven zitten, en het meisje is precies 1 dag ouder dan mij en was ooit verliefd op mij.

echt deze mensen voelen als een blok aan mn been voor mij. ik wil niet bot overkomen en ze links laten liggen maar ik hoef er ook niet echt meer contact met hen. iig een stuk minder contact zou wel prettig zijn.

kijk nog even voor de duidelijkheid ik kom online op msn en bam net 2 robots beginnen ze weer tegen me aan te pruttelen. ze moeten alles van me weten en tegelijkertijd vertellen ze me stoere verhalen van wat voor leuke dingen ze hebben gedaan of wat ze gaan doen. maar het zijn geen vriendn :S ik bedoel ik zie ze bijna nooit in levende lijve ik weet alleen wie het zijn van gezicht van school. blijkbaar heb ik ooit aardig tegen ze gedaan ofzo en sindsdien zijn ze blijven plakken
ik denk dat vrienden van mij ze allang weg hadden geschopt zo van ik heb toch geen honing aan mn kont wegwezen, of blocken op msn. maar ik praat terug en toon een beetje interesse maar ik vind ze eigenlijk verschrikkelijk vervelend.
ik las ooit iets over assertiviteit op deze website en ik geloof dat ik dat moet doen maar ik weet niet zo goed hoe..

vriendelijke groetjes Roel

Re: mensen die je aandacht opzuigen

GEwoon van Msn kicken...zo moelijk is het niet....anders blijven ze hangen en daar heb je geen zin in...Ze weten toch niet dat je ze er afkickt en je hoeft niet meer met ze te praten.....

Re: mensen die je aandacht opzuigen

Wees gewoon duidelijk tegen die 2plakkende robots
want Tja het leven is eenmaal hard .. en je moet gweoon duidelijk zyn als jy hier mee word geconfronteerd. Het is jouw leven klaar! en fok de rest
.. Bv. neem steeds meer afstand ontloop die persone
en zoek geen contact en blok ze op msn.. als ze dn vragen dt je er nooti bent.. dn zeg je dat je helemaal geen tyd meer hebt voor dt soort dinge bla bla bla xxLala