Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
hard2get

Hey allemaal.

er is een meisje die ik leuk vond, maar geen relatie kon hebben wegens omstandigheden. na een paar maanden ging ze met mn beste vriend flirten en laten merken dat ik nix meer voor haar betekende.
Toen heb ik tegen haar vriendinnen gezegd dat ik haar niet meer leuk vind en ik negeer haar. Dat meisje zat in die periode naar me te kyken dat zag ik in mijn ooghoek, maar ik negeerde het; bleef gewoon star voor me uitkijken.
Nou kreeg ik het idee dat ze me leuk vond ineens, en ik heb nog steeds wel gevoelens voor haar. Dus ik stopte de koude oorlog en zwaaide naar der toen ze op haar weg naar huis was.
Sinds ik dat heb gedaan negeert ze mij weer
Ze heeft echt een aditude van je kan me nix schelen, doei.

duz. is dit nep ? speelt ze gewoon hard to get? of wilt ze duidelijk maken dat zij nou de gene is die de touwtjes in handen heeft ? of wilt ze gewoon echt nix meer met me te maken hebben.

groeten,
pieter.

Re: hard2get

Lekker laten zitten dat kind........Geen tijd meer aan verspilllen...onbetrouwbaar en een ************

Er zijn veel leukere en lievere en grappigere meiden dan zij........

Re: Re: hard2get

Zou ik ook doen...

Btw; je zei: opeens had ik het idee dat ze me weer zag zitten.

Dit is levensgevaarlijk!! Je denkt dit omdat je dit hoopt! En je mag dan wel zoveel denken van ja het is zo. Het is niet zo. Je wil het niet zo zien.

Ik zeg niet dat dit in jouw situatie hier zo is, maar uit eigen ervaring weet ik dat dit heel veel het geval is.

Succes met andere meisjes... De zee zit nog vol met vissen;)

Re: Re: Re: hard2get

Hard to Get is niet altijd goed, ik kan het weten want zo hem ik een hele leuke man laten lopen, hij dacht dat ik hem niet leuk vondt terwijl ik smoorverliefd op hem was, maar later is hij al gauw achter een ander aan gegaan.

Ik zeg maar zo, als je denkt dat iemand je leuk vindt ga er dan voor en laat hem/haar niet wachten, beter een blauwtje lopen dan je leven lang afvragen hoe zou het zijn geweest als ik hem/haar wel had gevraagd.?