Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
moeite en angst

Hallo,

Sinds 1,5 maand heb ik weer een vriendin, en ben dolgelukkig met haar ,
Maar binnenkort gaat ze naar groningen uit met haar klas, aangezien mijn verleden met vorige relaties erg negatief is geweest heb ik best wel moeite om haar te laten gaan.
Aangezien 3 van de 4 relaties die ik voor haar had zijn beeindigt doordat ze toen vreemdgingen, heb ik het dus best moeilijk.
Mn nieuwe vriendin, is zeker niet lelijk namelijk.
ik vetrouw haar wel, maar ben bang haar wkijt te raken aan een jongen die leuker is en helemaal niet zo onzekere is al ik.
Ik heb het wel met haar over gehad, want praten is t beste.

iemand nog tips hoe ik t er best mee om kan gaan? Zodat ik die avond niet zit te onzeker zijn en angstig zit te zijn?

dank jullie wel

Re: moeite en angst

Hey Michael,

Ik denk niet dat het zo'n vaart zou lopen joh. Kijk, ze gaat met haar klas uit, ze kent de jongens daaruit toch al een tijdje (denk ik) en er is tot op heden toch ook nog geen relatie mee begonnen? Of het nou op school gebeurt of ergens anders...Ze had er dan ook eventueel de tijd voor gehad.
Daarbij komt kijken dat als zij iemand had ontmoet die leuker zou zijn dan jij (waar ik natuurlijk niet over wil en kan oordelen (niet l*llig bedoeld natuurlijk)), zij ook het geen 1,5 maand met jou uit zou hebben gehouden (met je goede en slechte kanten).
Daarbij komt kijken dat meiden die vreemdgaan terwijl ze een vriend hebben het in mijn ogen niet eens waard zijn om een relatie mee te blijven houden.

Ik zou zeggen: geef haar dat vertouwen. Beschaamt ze het, dan is ze het niet waard en een verspilling van je tijd. Probeer ook niet al te argwanend tegen haar te zijn, dit kan verstikkend werken en haar juist afstoten.

Ik weet niet of je hier veel aan hebt. Ik wens je in ieder geval sterkte die avond.

Groet,

Patrick

Re: Re: moeite en angst

Hej patrick,

aan alle hulp heb ik wel steun dankje daar voor.
Je hebt in paar opzichten inderdaad gelijk waar ik nog niet aangedacht had. Tevens ben ik haar 2 vriend nog maar, dus heb volste vertrouwen erin dat het maar goedmoet komen, maar natuurlijk, zaldie angst pas in loop der tijden weg gaan.

En ik geef haar dat vertrouwen ook, heb ik haar gezegt, ds heel afstotend zal het vast niet zijn,ik zei ook tegen haar dat ik het haar NOOIT zal verbieden, en dat ze beslist moet gaan.

gr

michael