Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Foto's uitwisselen op MSN

Dag allemaal !

Ik heb weleens op MSN dat als ik foto's uitwissel dat er een stilte valt.

Ik wisslde net namelijk met een best leuk meisje foto's uit. We hebben al een aantal goeie gesprekken gehad, en ze wou weten hoe ik eruit zag. Toen ik mn foto's stuurde gaf ze een link naar haar profiel met haar foto's.
ik was dus haar profiel aan het bekijken maar ze zei niet zoveel meer
Toen ik probeerde het gesprek weer op gang te brengen ging dat wel weer gelijk goed
maar ik ben toen weggegaan omdat ik dacht van ik ben haar type niet.
maar achteraf bedenk ik ineens dat ze misschien niet wist wat ze zou moeten zeggen omdat ze niet wist (net als mij) wat ik van haar vond , dit gevoel wordt een beetje versterkt omdat ik best dope foto's van mezelf had verstuurd
dus .. ik snap er geen **** meer van

plz geef ff advice

grtz !

Re: Foto's uitwisselen op MSN

Hey Erik!

Ik kan niet echt uit je verhaal opmaken wat het probleem precies is.
Je geeft aan dat er even een stilte viel toen ze je foto's aan het bekijken was maar dat het gesprek daarna weer lekker op gang kwam.

waarschijnlijk was ze gewoon lekker aan het genieten van je foto's en of waren er een paar probleempjes bij het downloaden. Kortom het kan van alles zijn!

Er lijkt mij geen wolkeje aan de lucht als het gesprek weer lekker op gang kwam?

en anders vraag het op de "vrouw" af wat ze van je vind dan weet je het gelijk en weg is de onzekerheid:-)

Re: Re: Foto's uitwisselen op MSN

idd, goed antwoord. Internet is heerlijk onpersoonlijk dus vraag gewoon direct wat ze van je vindt! Vindt ze het top, kat int bakkie. vindt ze het niets, pech en energie ergens anders in steken.

Succes ermee,

Benjamin