Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
vond hij mij net zo leuk?

Ik sta al een lange tijd voor een raadsel wat een man betreft.
Ik zag hem hij zag mij en ik was verliefd.
'k nodigde hem uit en hij reageerde direkt. Is blijven koffiedrinken gaf vier zoenen bij afscheid en vertrok.Deze leuke jongen, eigenlijk man,is nog vier keer langs geweest, en telkens alleen zoenen op mijn wang bij afscheid nemen. E-mail contakt gehad maar op de laatste heeft hij nooit meer gereageerd. Was wel een leuk mailtje overigens.
We hebben nooit de gevoelens over elkaar uitgesproken.
Hij weet dus niet dat ik hem de mooiste man van het noord westelijk halfrond vind.
De lichaamstaal was als volgt: hij op de andere bank met de armen gespreid, benen niet over elkaar, glimlachte veel naar mij.Was duidelijk nerveus waardoor er zo nu en dan iets van mijn tafeltje viel en hij roffelde soms met zijn vingers ( of betekent dat ik wil weg hier?)
Welke lichaamsprof kan mij vertellen wat er nu aan de hand was?
Ikzelf ben hier een sufferd in, heb pas door dat
iemand mij ziet zitten als hij al om mijn hals hangt.
'k Hoop dat iemand hier een antwoord op weet want ik denk er nog erg vaak aan, ook omdat hij qua contakt met mij met de Noorderzon is verdwenen.
Dus vond hij mijn koffie zo lekker of was ik de lucky one?

Re: vond hij mij net zo leuk?

ik denk .. hij voelde zich in elk geval ongemakkelijk.
Het zou me aannemelijk lijken dat hij zich niet zo thuis voelde, of dat er iets van hem verlangd werd.
Je moet hem op zn gemak laten voelen, dan denk ik dat je al snel met hem tussen de lakens ligt
lol :p ( dat moet je ff figuurlijk zien ;))

veel succes

grtz!

Re: vond hij mij net zo leuk?

Hey..

Om even hard te zijn (niet lullig bedoeld hoor!), ik denk dat hij het wel gezellig vond maar er maar voor 1 ding was en dat was om jou tussen de lakens te krijgen? Dat wil niet zeggen dat dat echt zo is, maar uit je verhaal dat hij met de noorderzon is vertrokken? zegt eigenlijk al genoeg dat hij je toch niet zo ziet zitten.

Tenminste....dat denk ik

Re: Re: vond hij mij net zo leuk?

ik geloof dat ie haar wel zag zitten, maar geen langdurige liefdesrelatie in gedachten had

Re: vond hij mij net zo leuk?

Ik denk dat hij homo is...

Had ie allang zijn pik achterna gelopen

Re: Re: vond hij mij net zo leuk?

Ik denk dat de meesten aardig goed zitten! geen relatie wel een avontuurtje, dat haal ik er ook een beetje uit. Heel vervelend als jij meer wilde.

Tis niet anders, bewaar je liefde liever voor iemand die echt om je geeft!!

Gr. Benjamin