Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
wat bedoelt ze?

ik ga sinds een paar maanden met de trein, en 1 keer in de week kom ik een leuk meisje tegen s'morgens. Ik heb het idee dat ze mij ook leuk vind, maar dat we beiden niet zo goed durfen contact te maken.
Afgelopen keer kwam ze bij het wachten op de bus vlak naast me staan, en in de bus ging ze vlak voor me zitten, tijdens de rit ging ze met d'r haar spelen en toen ze uitstapte keek ze nog een keertje om, wat wil ze/ wat bedoelt ze met deze lichaamstaal? probeert ze mijn aandacht te trekken, wil ze contact met me maken? Help, wat moet ik nu?

groeten van een twijfelaar

Re: wat bedoelt ze?

He twijfelaar.
je moet niet zo twijfelen! misschien moet je volgende keer eens bij haar gaan zitten in de trein, ga gewoon bij haar in de vier stoelen zitten die bij elkaar staan, zeg hallo, en begin misschien een klein gesprekje over bijvoorbeeld het weer buiten. heerlijk he! dat het weer steeds lichter word! Als zij in je geinteresseert is, dan merk je dat direct, dan gaat ze op je gesprekje in, zo niet dan zal ze wat meer kortaf zijn en een eind willen maken aan dat onzingesprekje.
succes ermee! en laat even weten of het werkte!
liefs fieke

Re: Re: wat bedoelt ze?

Fieke heeft idd gelijk. Het is moeilijk maar als man moet je toch (bijna) altijd zelf de stap nemen. Even over jezelf heen en een praatje aanknopen, scheelt je weer weken/maanden onzekerheid. Ben hier zelf ook totaaaal geen ster in dus wens je hierbij veel sterkte!

Laat even weten hoe het af is gelopen!

Gr. Benjamin