Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
HELLUP!!!

Hallo,

Ik zit met een enorm probleem waarbij mijn relatie op het spel staat! Dus ik hoop via deze weg herkenning en wat meer duidelijk te krijgen. Dan krijg ik misschien een beter beeld(lekker toepasselijk)en kan ik er iets mee doen!!!

Ik zit met het volgende, mijn vriend communiceert erg slecht, niet alleen met mij maar eigenlijk met iedereen. Het is een denker en doener. Daar komt bij dat zijn lichaamstaal niet klopt met zijn woorden of gedachten (snappie 'm nog)? Ik begrijp hem dus erg vaak verkeerd, omdat hij iets zegt en geeft verkeerde signalen door, heel verwarrend. Dan wordt hij boos omdat ik zijn lichaamstaal verkies boven zijn woord. Dat snapt ie niet? Hij zegt zichzelf niet bewust te zijn van zijn lichaamstaal en als ik erover begin eindigt het vaak met ruzie omdat wij elkaar niet begrijpen of verkeerd interpeteren. We begrijpen ook allebei dat communicatie binnen je relatie van essentieel belang is, maar wij komen er niet uit.

HELLUP!!Want we zijn echt stapel gek met elkaar!

P.S. ik ben zelf het andere uiterste want ik praat 5 kwartier in 1 uur, en dan hou ik me nog in.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Groetjes