Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Verliefd...

Hallo, ik ben al een hele tijd verliefd op een meisje. Toen ik haar ontmoette voelde ik dat het echt klikte. Ze vertelde me echter dat ze op dat moment een relatie had. Inmiddels is haar relatie voorbij. Ik merk aan haar dat ze mij ook leuk vindt, alleen laat ze dat niet verbaal merken. Waarschijnlijk uit verlegenheid. Ze kan soms bot reageren terwijl ik merk dat ze dat helemaal niet zo bedoelt. Ik heb een aantal malen geprobeerd iets met haar af te spreken maar ik heb het idee dat ze dat (nog) niet durft. Haar lichaamstaal spreekt boekdelen, en toch weet ik niet hoe ik verder moet...

Re: Verliefd...

Als ze echt iets voor je voelt dan is er nog geen enkel probleem. Het enige wat dit dan nodig heeft is tijd en haar de ruimte geven om zelf over de brug te komen. Misschien moet ze nog het een en ander verwerken van die andere relatie en heeft ze even wat rust nodig.
Maar zoals ik al zei, als ze echt iets in je ziet, is dat geen punt en zullen jullie elkaar toch wel treffen.
Succes!

Re: Verliefd...

Zoek een ander..



Re: Re: Verliefd...

Hey:-)

Zoals het op mij overkomt vind ze je harstikke leuk maar durft geen initiatief te nemen omdat ze super verlegen is!

Ga ervoor man!:-)

Re: Re: Re: Verliefd...

Hi,

Ze heeft denk ik nog een beetje tijd nodig nu haar relatie uit is. gun haar gewoon die tijd, ze zal het zeker waarderen als je gedult op kunt brengen!

Gr. Benjamin