Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
in de war??

hallo,

wie kan mij raad geven ????

ik zit in het bestuur van een badminton vereniging en heb het reuze naar me zin.

sinds kort hebben we twee nieuwe trainers in de club en met een van de trainers moet ik nauw samen werken, ik krijg zelf ook trainingen van hem.

de laatste tijd is er oogcontact tussen hem en mij en als die er is komt bij hem en mij een brede lach op het gezicht.
sávonds na de training zijn we ook de laatste die altijd weg gaan en afgelopen dinsdag hebben we zelfs met z´n tweetjes buiten in de vrieskou nog een half uur staan kletsen.

nu ik ook de clubkampioenschappen organiseer, is hij is dus ookal een keer (samen met de andere trainer) bij mij thuis geweest op zaterdagavond en het was echt wel gezellig en weer over en weer was er dat oogcontact.

om een lang verhaal kort te maken....het contact wordt steeds hechter en nu als hij me ziet binnen komen dan slaat hij zelfs de arm om mijn schouders als begroeting ,(kort ...maar toch).
als ik die begroeting met dezelfde armomhelsing beantwoordt vindt hij dat niet erg, terwijl hij dus getrouwd is.

hij is ook wel nadrukkelijk aanwezig bij mij in de buurt, niet met harde stem ofzo maar wel zo dat ik hem zie lopen, en als ik dan kijk ......komt weer dat oogcontact.

wat ik toch wel wil weten is ....doet hij dit omdat hij me gewoon aardig vindt??? of doet hij dit omdat hij mij leuk vindt en zelfs stiekum iets meer????
er wordt ook over en weer geplaagt , en uit gelokt.

wat wil hij?????? wie geeft mij raad want ik raak hier van in de war.

gr annelies

Re: in de war??

Het lezen van lichaamstaal is als het lezen van een horoscoop. Het is (vaak) op twee manieren te interpreteren.
Bedenk eerst goed wat je zelf wilt, kijk dan wat hij zou kunnen bedoelen met het uitlokken en plagen over en weer.

Als je niet goed weet wat je wilt (en daarom laat je hier een bericht achter?) kijk dan wat maatschappelijk gewenst gedrag is. Hij is al getrouwd. Het zou jammer zijn als daardoor iets stuk gaat.
Hoe staat de vereniging er tegen over als een bestuurslid er van door gaat met een trainer die nota bene al getrouwd is?
good luck.

Re: Re: in de war??

Hey..

Ik denk dat je zelf wel weet wat ie van je vind.
Tevens moet ik erbij vermelden dat ik het afkeur van zijn kant uit aangezien hij zichzelf en zijn relatie aan het bedonderen is. En uiteindelijk is het dan ook weer niet eerlijk tegenover jou omdat jij ergens toch hoop koesterd.

Mijn mening is dat je hem in het hokje "onbereikbaar" moet zetten en er niks mee doen.