Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
wenkbrauw groei

ik had een vraag,
namelijk weet iemand hoelang het duurt totdat een wenkbrauw weer is aangegroeid?
Want ik heb een klein stukje weggeschoren en vraag me af hoe lang ik nog moet wachten tot dat dit stukje weer is aangegroeid. Ik snap dat het bij ieder mens weer anders is, maar de gemiddelde tijd is voor mij voldoende.

Alvast bedankt!

Re: wenkbrauw groei

Hallo Frank!

Dat duurt echt niet zo lang, hoor, tot dat plekje wenkbrauw weer is bijgegroeid. Ik heb het ook eens voorgehad dat ik, bij het epileren van mijn wenkbrauwen met een elektrisch epileertoestelletje, teveel had weggeschoren zodat er een kaal plekje ontstond. Ik schat dat het zo'n 2, maximum 3 weken geduurd heeft eer die haartjes er terug stonden. Wat ik in die tijd gedaan heb om dat kale plekje te camoufleren, is mijn wenkbrauwen elke dag bijgekleurd d.m.v. een oogpotlood. Niemand heeft er iets van gemerkt. Let er echter wel op, als je dat doet, dat je geen zwart oogpotlood gebruikt als je bv. blonde of lichtbruine wenkbrauwen hebt, want dan valt het juist extra op, dat spreekt voor zich. Als je bv. van nature bruine wenkbrauwen hebt, gebruik dan een bruin oogpotlood.

Re: Re: wenkbrauw groei

Hartelijk dank voor de reactie.
Ik zal wel geduldig wachten, want 2 a 3 weken valt
nog best mee.

Groeten

Frank