Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Vernieuwd forum

Beste mensen,

Vanaf vandaag is het forum vernieuwd. Ik ergerde me zelf al een poosje aan de vele popups en reclames die bij het openen van het Bravenet-forum tevoorschijn kwamen en heb daarom besloten te kiezen voor de pro-versie van dit forum. Vanaf nu dus geen banners en popups meer. Ook is er ruimte voor meer posts. Ik hoop dat ik vooral de vaste bezoekers van het forum hiermee een plezier doe. Ik verneem graag of jullie het een verbetering vinden. Ik hoop tenminste dat jullie mijn investering de moeite waard vinden.
Overigens gaan de kerstkleuren er in januari weer af!

Re: Vernieuwd forum

Frank Bedankt!
Kun je dan misschien ook gelijk iets doen tegen die lettercode die je moet invullen? Want soms komt dat plaatje niet goed door en kun je dus geen bericht achterlaten (tijdelijk). andere keren is het onduidelijk welke letter het nu precies is.

Re: Re: Vernieuwd forum

Hallo Thomas,

Helaas kan ik aan de lettercode niets veranderen. Dit is nieuw in de lay-out van Bravenet. Ik heb zelf ook bemerkt dat de letters niet altijd goed te lezen zijn. Maar als je dan gewoon op Post Message klikt dan ververst de pagina zich met een nieuwe code.
Ik begrijp overigens wel dat ze deze codes hebben ingevoerd. Er bleek vooral op Amerkaanse forums nogal wat spam gepost te worden door robots die automatisch berichten plaatsen op een groot aantal forums. Op deze manier kan dat worden voorkomen.

Re: Vernieuwd forum

Hallo Frank,

Het is inderdaad een hele verbetering. Ik begon me al zorgen te maken over het kweken van een neurose door steeds die pop-ups weg te moeten klicken :P. Bedankt voor de tijd en moeite die je erin gestoken hebt.

Groet,

Patrick

Re: Vernieuwd forum

He, nou zie ik het. Je bent tot 4:14 am doorgegaan met het verbeteren van het forum? Of stond de tijd toen nog niet goed aangegeven? :)

Re: Re: Vernieuwd forum

Ik ben blij dat jullie de aanpassingen waarderen. En ja.. de nachtelijke tijd klopt inderdaad (oplettend!). Soms heb ik wat in mijn hoofd en dan wil ik dat ook meteen tot stand brengen. Misschien is dat een levensinstelling. In ieder geval lukt me op die manier veel en op die manier is ook deze hele site tot stand gekomen. Anderzijds geeft dat ook wel beperkingen.

Ik krijg veel vragen om informatie voor scripties of over persoonlijke problemen. Het lukt me niet om die allemaal persoonlijk te beantwoorden. Vaak verwijs ik de vraagstellers door naar het forum. Het valt mij op dat jullie serieus en terdege op alle vragen reageren. Daarvoor mijn complimenten!

Ik zal binnenkort de verwijzing naar het forum wat hoger plaatsen in de menu's van www.lichaamstaal.nl, www.lichaamstaal.com en www.lichaamstaal.be. Ook zal ik extra aandacht aan het forum geven op de lichaamstaal.web-log.nl en het op een prominentere plek plaatsen op de lichaamstaal.pagina. Wellicht levert dit het forum meer bezoekers op en posts op.

Re: Vernieuwd forum

Voor de mensen die rechtstreeks naar het forum willen, kan dat vanaf vandaag gemakkelijk via:

Complimenten voor frank

He Frank.
Het is inderdaad een verbetering! ik wil je zoizo wel eens een compliment geven over de hele site!! voor mijn eindwerkstuk drie jaar geleden heb ik er erg veel aan gehad en voor mijn engelse leesdosier heb ik de hele engelse site zowat uitgeprint twee jaar geleden. :) sinds die tijd kijk ik eigelijk alleen nog op het forum. maar ik vind het echt een leuke en goede site!
en o ja mensen: zet je smoel nou op de smoelenpagina!!
groetjes fieke

Re: Vernieuwd forum

Een heel leuke website voor geinteresseerden.
Via het forum probeer ik mijn ervarngen te delen waardoor anderen mogelijk zich geholpen voelen. Deze website staat bij mijn favorieten.
Succes en alle goeds voor de toekomst.