Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
vraag over liefde

Kan het dat als je in een relatie zit dat je verliefd wordt op iemand anders??Het zit namelijk zo, ik heb een hele goeie vriendin die verliefd is geworden op een jongen die bezet is, maar aan zijn lichaamstaal te zien ziet hij haar ook echt zitten (alleen hij is helaas al bezet).En ik weet van mijn vriendin dat ze niet zo matig is om er wat aan te doen, want ze zegt ook dat ze respect heeft voor het feit dat hij een vriendin heeft en dat ze er niet tussen wilt komen.Maar ik zie wel dat ze eronder lijdt, want hij geeft haar echt de verkeerde signalen. Misschien heeft hij het niet eens door, dat kan natuurlijk ook nog, want aan gevoel doe je niks (helaas in sommige gevallen) en dan gaat het vanzelf dat je op een bepaalde manier reageert op de ander.Hij zoekt echt heel vaak oogcontact met haar, zegt haar altijd als eerste gedag.Hij neemt zelfs soms haar houding aan wat ik van haar hoorde.Ik kwam toevallig op deze site terecht en las over lichaamstaal en hoe dat gaat als je elkaar leuk vind.Duidelijk dat er echt iets is tussen die jongen en die vriendin van mij is.Sorry voor dit lange verhaal, maar ik wil graag weten wat zij moet doen.Zij weet niet dat ik hier een bericht achterlaat, maar ik wil graag een oordeel van een ander weten na het lezen van dit verhaal.Het zou haar misschien wel helpen.Mijn vriendin heeft tegen mij gezegd dat ze het wilt laten zoals het is,ik heb tegen haar gezegd dat ze goed naar haar hart moet luisteren...

Re: vraag over liefde

Het is goed om naar je hart te luisteren, maar ook om je koppie erbij te houden. Hoe goed kent jouw vriendin de huidige vriendin van die vriend? Als dat ook een (goede) vriendin is, is het beter om niets met die jongen te beginnen, want dan verlies je uiteindelijk die jongen en die vriendin.
Dat die jongen dezelfde houding aanneemt als je vriendin, zegt niet zoveel. Immers, als je docent iets (saais) vertelt neemt op een gegeven moment ook de hele klas dezelfde luisterhouding aan. En ik denk niet dat de hele klas verliefd op elkaar is

Lees het gedeelte over flirten en liefde op deze site nog eens zorgvuldig door. Misschien heb je er nog wat aan. Laat je vriendin het ook lezen. Probeer ook uit te sluiten dat je vriendin alleen maar verliefd is op die jongen omdat die jongen bezet is. Dat zodra die jongen "vrij" komt, dat dan de verliefdheid plotseling is verdwenen. Dan is alle moeite voor niets...

Succes!