Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Uit de put

Hey allemaal!

Njah ik had verteld dat ik in de put zat, dat is nu over !
Ik weet niet precies hoe, maar het gaat gewoon een stuk beter ofzo, ik heb veel lopen nadenken en ik weet niet precies hoe ik er nou uit ben gekomen.
Ik ging eerst met mensen om die ik eigenlijk niet zo aardig vond, ze lagen me niet echt. Ze waren wel aardig tegen me, en ik ook tegen hun alleen ze keken heel anders tegen dingen aan dan ik.

ik zal ff de laatste periode beschrijven van de put :
- Ik begon steeds naar techno muziek e.d. te luisteren (ik weet niet waarom :S:S)Eerst vond ik dit gewoon muziek waar ik niet zo vaak naar luisterde behalve "i like it loud"
- Na een tijdje (gisteren, ik weet niet of het terug komt) Loopt dit weer langzaam terug. Ik had ff een boost nodig denk ik
- Ik heb andere kleren gekocht (njah anders.. gewoon wat er in de mode is zeg maar maar dan mn eigen stijl )
- Nieuwe schoenen
- Ander kapsel

mjah echt grappig Ineens zien mensen je weer staan enzo. Ik zal voorbeeld geven
Ik zat in de aula en zat met een jongen komt een meisje naar me toe die nooit hoi tegen me zei. Komt ze aan de tafel staan, ik negeer haar totaal omdat ze niet terug hoeft te komen, zegt ze hey lang niet gesproken blabla nieuwe schoenen? blabla echt grappig Ineens willen ze je weer kennen, maar dan wil ik niets met haar. Ze had trouwens een vriend ..

Ik was eerst zo van ik kijk naar het innerlijk van een persoon, maar toen ik genaaid was door iedereen kijk ik alleen bij mooie mensen naar het innerlijk =]
Behalve bij jongens, ik bedoel gewoon vrienden. Boeit me niet hoe ze eruit zien. Als ze maar aardig zijn. Ik hoef er per slot van rekening niet mee te zoenen
Behalve diegenen die me hebben laten vallen, die laat ik nu vallen.

greetz!!

Re: Uit de put

Fijn dat het weer goed met je gaat Jeroen.
Het innerlijk is een groot goed, maar toch, met schone kleren aan is het ook logisch te denken dat diegene dan ook schoon van binnen is.

Blijkbaar heb je nu de mensen voor het uitkiezen. Iedereen wil je vriend zijn. Selecteer zorgvuldig wie je vasthoudt en wie je laat vallen. Maar let dan niet alleen op het uiterlijk!

Re: Uit de put

He Jeroen.
Ik vind het ook erg fijn voor je dat je weer uit de put bent!!! een complete make-over helpt je soms ook vanbinnen anders voelen (ik weet nog goed hoe het voelde toen ik mijn lange haar kort knipte... HEERLIJK!!!) maar je moet niet vergeten dat je vanbinnen nog dezelfde bent en dat verandert natuurlijk niet in een keer met je uiterlijk mee... ik zou daarom nog een beetje rustig aan doen, en ook niet direct iedereen in hokjes plaatsen van: die wil ik wel en die niet laten vallen, hokjes denken is zoizo nooit zo goed. ik wens je wel heel veel succes met je "uit-de-put-heid" en hoop dat je er niet weer invalt, maar laat even weten hoe het verder gaat.
liefs fieke

Re: Re: Uit de put

Bedankt voor jullie reacties en hulp!!

Ik vind het echt grappig :p Ik was dus aan het veranderen van binnen. En toen ik dacht van nu, toen had ik dus andere kleren gekocht.
Ik moet er nog ff aan toevoegen dat ik mn haar ook niet meer deed, nu weer wel.
Het is echt vet grappig, ik merk nu dat zelfs de leuke meisjes me ineens weer zien staan :p mjah ik ben niet zo iemand die daar erg soepel in is, ik ben een beetje verlegen toch.
Maar ik dacht eerst dat het alleen om meisjes ging, maar zelfs jongens zijn nu mn vriend ineens ik bedoel bijvoorbeeld gisteren, ik had biologie en er gaan twee jongens een beetje ruzie maken wie er naast mij mag zitten
Het waren twee jongens met wie ik een beetje om ging toen ik nog in de put zat. En bij dat vak zat ik altijd alleen, tot nu dan
waarschijnlijk is mn houding ook veranderd.. dat kan ik niet zelf beoordelen.

grtz