Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Wat moet ik hiervan denken?

hoi
Een paar maanden geleden leerde ik een jongen kennen.
Het rare is dat hij alleen hey zegt als hij alleen is en ik alleen. Als er iemand bij hem is of bij mij negeert hij mij.
Als ik ver weg ben kijkt hij wel maar als ik korter bij komt draait hij zijn hoofd om.
Ben zelf een vrij verlegen type dus iets tegen hem zeggen durf ik niet en ik vind dat ook vrij moeilijk als hij mij negeert.

Re: Wat moet ik hiervan denken?

Meiske,eerst en vooral vind't ik da maar zielig om hier op een forum te komen vragen aan de mensen wa ge gij hier van moet denken, k snap best wel dat ge verlegen zijt,ma komaan da op een forum zetten ??? Echt zielig noem ik da.Snapt ge dan niet waarom die jongen u negeert ? Waarschijnelijk omdat die jongen niks met u te maken wilt hebben.Die zegt waarschijnelijk gewoon hey om vriendelijk te doen,maar zeker niks meer hoor.Die gaat da natuurlijk nie recht in u gezicht zeggen dat die liever nie babbelt met u.Hopelijk heb ik u voor verdere illusies behoedt,maar vergeet die jongen maar.Tis duidelijk dat die liever niet met u babbelt.

Re: Wat moet ik hiervan denken?

Beste,
ik heb je tekstje eerst een paar keer moeten lezen voordat ik goed en wel de volledige impact van je bericht besefte. Het feit dat deze jongen je enkel een korte hoofdknik kan toewerpen en de rest hem duidelijk te veel lijkt , heeft volgens mij niets met verlegenheid te maken maar eerder met een niet volledige herkenning van je, of met een volledige herkenning maar ook een zekere geïrriteerdheid die daarmee gepaard gaat. Naar mijn mening zal hij je enkel hey toezeggen als je alleen bent of hij alleen is uit beleefdheid, dit heeft niets met bijzondere appreciatie of dergelijke te maken, maar gewoon met een gemoedelijke hoofdknik van een vreemde aan een andere vreemde (of semi-vreemde). Ik zou vooral niet te ver gaan in deze gedachtengang van je, want zoals je zelf wel zult weten, straalt een mens een bepaald (ongecontroleerd)gedragspatroon uit als hij in bepaalde situaties terechtkomt, waardoor je deze jongen misschien nog meer geïrriteerd en angstig zult maken voor jou persoontje en ik denk dat dat toch niet de bedoeling is van jouwertwegen. Ik wens je veel succes in je verdere liefdesleven en hoop van harte dat je snel de juiste jongen vind die je apprecieert zoals jij hem apprecieert, enkel dan kan je tot een wederzijdse relatie komen van liefde en genegenheid.

groetjes

lize