Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
hoe pak ik dit aan???

hallo iedereen,

ik heb een vraagje over een man die ik heb leren kennen.

ik zal eerst zo kort mogelijk proberen te vertellen hoe ik die man ontmoet heb.

ik ben dit jaar op vakantie geweest met het rode kruis, met de henry dunant boot.

daar lopen dus heel veel vrijwilligers en hij dus ook.
al snel in die week hadden we contact met elkaaren hij heeft de rest van de week aan boord mij lopen pesten (op de leuke manier hoor.
elke keer als we elkaar aan boord tegen kwamen werd er wel naar elkaar gelachen en was er oog contact.
ik heb daarin tegen hem ook terug gepest op een feest avond en hij pakte het heel leuk op.
de hele week klikte het dus goed tussen hem en mij.

op de laatste avond (was ook een feestavond) zat hij ook de hele avond naast me. en ik was ondertussen van anddre mensen en vrijwilligers adressen aan het verzamelen om na de bootreis nog contact te houden.
ik kreeg ook het adres van een andere mannelijke vrijwilliger, en met dat ik dat adres aanpak en weg stop, pakt martin (die dus naast me zat) mij hand en duwt er een papiertje in (met zijn emailadres dus erop).
ik had helemaal niet om zijn adres gevraagt, en ik heb mijn emailadres ook niet aan hem gegeven omdat ik een beetje overrompeld was dat hij de zijne wel aan mij gaf.

een paar weken later weer thuis zijnde heb ik hem wel gemaild en een paar leuke foto´s hem toegestuurd.
daar reageerde hij meteen weer op en zodoende heeft hij nu wel mijn emailadres.

nu hebben we al een paar keer naar elkaar gemaild en schreef hij ineens naar mij dat hij in scheiding lag.
ik wist niet precies wat ik daar mee aan moest maar heb hem wel veel sterkte toegewenst.

ik heb ondertussen weer een mailtje van hem gehad waarin hij vertelt dat de scheiding rond is en hij nu eerst 4 weken met vakantie ging.
maar in dat zelfde mailtje schrijft hij ook dat het hem leuk lijkt, om (wanneer hij weer thuis is) samen met mij een keer ergens op een terasje wat te gaan drinken.

ik heb terug gereageert dat ik hem een fijne vakantie toe wens en dat ik het een leuk idee vindt om eens wat met hem te gaan drinken.

maar nu waar ik een beetje mee zit.
ik merk dat ik het toch wel een erg leuke man vindt, en ik wil graag weten wat hij van mij vindt en denkt.
of moet ik afstand houden en hem met rust laten???

is die uitnodiging een teken dat hij mij leuk vindt??????
of doet hij dat omdat hij me gewoon aardig vindt?????

moet ik die uitnodiging warm houden of is dit weer een pesterijtje van hem????

wie kan mij raad geven????

gr sheila

Re: hoe pak ik dit aan???

Natuurlijk moet je de uitnodiging aannemen en een terrasje gaan pakken. Je kunt na deze afspraak nog altijd besluiten om het contact te verbreken.
Als je het niet doet zie je het altijd als een gemiste kans.
Veel succes en vooral plezier. You only live once