Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
1 2
Author
Comment
mister verlegen

hey iedereen,
heb ef een vraagje. Wat betekent het als een jongen verlegen tegenover je doet? is dat eigelijk positief of negatief?

Re: mister verlegen

Dat lijkt mij heel positief. Hij vind je leuk, maar durft je dat niet te zeggen.

Re: Re: mister verlegen

nou mensen er is het vervolg gekomen.
Ik heb gehoord van een vriend van mij. Dat die mister verlegen denkt dat ik hem leuk vindt. Hij zei dat tegen die viend van mij. Ik heb zelf het idee dat ik helemaal geen tekens heb afgegeven en ben dus zeer verbaads hierover. mister verlegen zei verder tegen die vriend van mij dat hij niet in mij geintereseerd was, nadat mijn vriend had gevraagd: wat vindt je van riane. Ik snap er nu echt niks meer van. Aan zijn gedrag zou ik zeggen dat hij mij JUIST wel leuk vindt. Iemand hiet wat over te zeggen?
groetjes riane
p.s. ik snap jongens ECHT NIET

Re: Re: mister verlegen

Hij weet denk ik niet hoe hij met je om moet gaan. Ook doordat hij denkt dat je hem leuk vindt.. Hij probeert misschien zich wat terug te trekken en niet al te tegemoetkomend te doen. Op deze manier kan hij een afstand bewaren. Om te voorkomen dat hij je zal kwetsen..Zou dat kunnen?

Groet Sas,

Re: Re: Re: mister verlegen

Misschien wil hij niet toegeven dat hij iets voelt voor jou.

Re: mister verlegen

Maar als hij weet dat jij hem leuk vindt en hij laat zelf, door middel van zijn lichaamstaal, merken dat hij jou ook leuk vindt, dan hoeft hij toch niet bang te zijn om jou te kwetsen. Het is toch immers wederzijds. Wat is dan zijn probleem?

Re: Re: mister verlegen

Ik denk zelf dat hij toch niet helemaal zeker is van zijn zaak, maar dat hij gewoon stoer deed tegen die vriend van mij, omdat hij weet dat die vriend mij leuk vond(in het verleden.

Ik zie aan zijn ogen en hoe hij naar mij kijkt dat hij mij wel leuk vindt. Erg verwarrend allemaal. Maaaarr nu zie ik hem op een feestje deze week, enige tips?

Re: Re: Re: mister verlegen

Ik denk dat hij wou pochen tegen die vriend van jou, zo van: "Jij wou haar, maar je kon haar niet krijgen! Mij wil ze wel!" Hij wil zich superieur tonen tegenover jouw vriend. Maar heb je er nog niet aan gedacht dat het ook wel eens zou kunnen zijn dat jouw vriend niet de waarheid heeft verteld? Misschien is hij nog steeds verliefd op jou en heeft hij verzonnen dat die verlegen jongen gezegd heeft dat hij jou niet ziet zitten.

Als je die jongen ziet, wees dan niet te happig. Wees wel vriendelijk, geef wat signalen (oogcontact, glimlachen), maar hou toch wat afstand. Blijf een beetje mysterieus, zo trek je hem meer aan, want als je te gretig bent, stoot je hem af. Succes en laat nog eens weten hoe het verder afgelopen is!

Re: Re: Re: Re: mister verlegen

Zelf ben ik een behoorlijk verlegen persoon. Ik baal er van. Maar zo ben ik nu eenmaal.Ik heb bijvoorbeeld het probleem dat als een griet mij leuk vindt en me aankijkt,kijk ik in het begin wel terug, maarrr om de een of andere reden kijk ik altijd weer weg ( terwijl ik dat zelf niet wil,maar dat gaat automatisch kan er niks aan doen )waardoor zei denkt hij vindt me niet leuk terwijl dat juist wel zo is.Echt klote Ik zeg altijd tegen me zelf, als weer zo iets gebeurd niet wegkijken maar dan doe ik het toch weer. Eg ik snap er niks van iets psychisch denk ik.

Re: Re: Re: Re: Re: mister verlegen

Hey

Ik heb wel een vraagje aan je: waarom ben je precies verlegen? als het om meiden gaat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mister verlegen

teveel blauwtjes opgelopen denk ik.
Vroeger durfde ik veel meer, maar dat werkte nooit echt goed. En sindsdien kijk ik altijd de kat uit de boom bij vrouwen.

1 2