Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Flirten

Waarom flirt een meisje met mij waar ik verliefd op ben en zij weet dat ook, ook al ontkent ze dat ze mij leuk vind?

Re: Flirten

Hey ik ken het probleem en heb het bij hem nagevraagd waarom zegt hij dat er lichamelijke aantrekkingskracht is en meer niet tussen ons.. Yeah right! Daarom wordt ie ook jaloers als ik beweer dat ik seks zou hebben met andere mannen etc.. Dus misschien bij jou ook? Lichamelijke aantrekkingskracht?

Re: Re: Flirten

misschien voelt ze toch meer voor je dan ze zelf denkt. Had ik ook met mijn huidige vriendje. opeens zag hij in dat ik het toch wel was en ging het aan. het kan ook zijn dat ze je aan het lijntje probeert te houden, omdat ze houd van die aandacht.
probeer daar achter te komen. succes fieke

Re: Re: Re: Flirten

Hey...

als iemand flirt met je en andersom wil dat nog niet zeggen dat je degene echt leuk vind en verliefd bent etc. Het kan ook zijn dat degene flirt kijkt voor zichzelf hoe hij of zij in de markt ligt. Flirten is niet anders dan een spel. als het verder gaat dan flirten dan is er sprake van iemand echt leuk vinden.