Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
does she like me that way..of niet???

Hallo mensen,

ik ben smoorverliefd op een leuke meid...maar t probleem is dat k niet zeker weet of t wederzijds is/zou kunnen worden.ik werk een paar uur per week samen met haar..ben vrijwilliger en t betreft liefevol werk...het team aldaar bestaat uit een paar vaste krachten en een paar vrijwilligers..betrekkelijk klein dus.zij is een der vaste krachten.

nu verloopt ons contact vanaf t begin wel normaal..klein jaartje nu,maar lately heb ik haar toch wel laten merken{als zij t merkt}dat ik t wel leuk zou vinden om eens uit te gaan met haar...zij houdt ook van bepaalde dingen waar ik ook vanm hou..she knows that..dus toen ik haar vroeg{na vele moed verzameld...} wanneer ``wij`` eens zouden gaan stappen,en haar vertelde dat me dat echt leuk zou lijken,en vroeg of zij dat ook wel leuk zou vinden,zei ze JA,en dat t haar ook wel leuk leek...
tijdje daarvoor was zij ook al heel effe bij mij thuis geweest,niet voor koffie,maar na werk,want ik zou met haar in auto meerijden naar de stad waar zij woont..ik ga daar wekelijk met bus naar toe,maar deze keer kwam t uit dat ze vroeg klaar was,en heeft zij aan mij zelf laten weten dat zij vroeg was die dag,en dat ik mee kon rijden,mocht ik willen...zodoende dus.
Kortom,wat ik wil zeggen:ze had dus al mijn huisje effe gezien,en dus een nog wat duidelijkere indruk van mii ,toen zij JA zei.
ze heeft t altijd druk met haar job enzo,buiten dat werkt ze ook nog ergens anders,dus dat uitstapje is er nog niet van gekomen....maar sindsdien dat zij JA zei,heb ik aan de ene kant t idee dat ze positive signalen en licchaamstaal laat zien,maar an de andere kant twijfel ik...
Zo lacht ze meestal wel lief,en kijkt me echt wel recht in de ogen..waarvan ik soms t gevoel krijg dat t langer duurt dan dat ik aankan en dus effe afwend..vervolgens weer trugkijk....praatje doen we ook vaak,over dat waar we mee werken,of over leuke dingen,uitgaansdingen...overigens hebben we dat ritje in de auto veel gebabbeld over wat we,zij dus en ik, zelf doen, enzo en gedaan hebben..familie ,broers en zussen enzo...toen we bij haar in buurt kwamen zei ze ook al vrijwillig van `` hier in een der straatjes woon ik`` ik vraag nummer..zei vertelt.toen was ik op bestemming..eind rit
afgelopen week,paar weken later dus,is zij aan t babbelen over haar huisje enzo tijdens koffiepauze...meerder mensen aanwezig he,dus algemeen praatje..maar toch moest ze ook nog iets over haar huisnummer zeggen,hoe die vernieuwd was....ik denk dan:is dat weer zo n hint??? want ze weet dat ik elke week een keer in haar buurt kom,terwijl ze dan ook nog thuis is....of verbeeldt ik mij dat maar weer als man zijnde????of als ze een btje gebukt werk moeten doen,en al een kort truitje en strakke spijkerbroek aan hebben???gaat ze dan ook zo doen als ze weet dat ik daar,achter haar ergens, sta ,alles zo kan zien,met haar truitje tot net onder haar borsten,door t hollen van rug,en dan ook nog een ruime anderhalve minuut lang zo.....is dat een sexe hint...of verbeeldt ik dat ook weer????ze had dat wat ze moest doen,ook heel anders kunnen doen,in een niet zo n alles onthullende positie...maar ja..ik ben een man he!!!!
Kortom,ons contact verloopt meestal wel plagerig naar elkaar,maar wel altijd met humor en vrolijk...ze lacht altijd...en o zo lief he....ook viel mij de laatse keer op,toen ik binnen kwam ,en dus wel naar haar moest kijken,zij recht stond,en haar haar op een staart was gaan doen....op t werk wat ik doe zijn verschillende van elkaar afgesloten werkruimtes,en zij moet als vaste kracht bijna altijd wel in elke ruimte wat doen....maar daar in die ruimte waaar ik dan mijn werk doe,komt ze altijd weer t hare doen terwijl ik ook daar aanwezig ben...terwijl t veel praktischer is om effe te wachten,of t te doen voordat ik daar begin....ook zo n sein....

tot slot....ik ben een man apart,,,dat kan ik wel zeggen,en geloof mij maar...ben al een alternatieve,maar toch..binnen die groep toch nog een aparte...zij is ook redelijk alternatief maar toch ``gewoon``,en meerdere dingen hebben we gemeen...dit zijn wel essentiele dingen in t leven

lieve meiden en vrouwen..jullie kunnen mij t beste antwoord geven op mijn vragen...please give i some support

greetzzzzz,
Ben

Re: does she like me that way..of niet???

kut is dat he. je krijgt er gewoon soms koppijn van man...dat je denkt van: "Wat is dit nou?? Verbeeld ik me het of niet..pfff.

Ik ken dat haha...heb ik ook meegemaakt...en 'vroeger' liet ik het met mijn domme kop lopen..omdat je namelijk ZELF ERG GEKEWETST kunt worden als je het voor je zelf echt meent...dat je gevoelens voor iemand hebt. Maar het is ieders nachtmerrie natuurlijk...om een negatief en vriendschappelijk antwoord terug te krijgen.

Maar ik heb de oplossing in de meeste gevallen gevonden voor mezelf...en wat juist de vrouwen schitterend vinden...en juist regelmatig de vrouwelijke hormonen ook in beweging doet brengen...OOK AL HADDEN ZE IN 1STE INSTANTIE GEEN DIRECTE INTERESSE.

JOUW OPLOSSING:

als je weer een keertje alleen bent met haar (niet op het werk!!!...niet op bedreigend terrein...maar op een moment..dat ze na jou woorden..even niet wegkan lopen..of 'ontsnappen')

als je dan zenuwen voelt is goed (MOET JE NAMELIJK GEBRUIK VAN MAKEN)...en dat zeg je tegen haar op een zenuwachtige lieve maar voor vele vrouwen juist best wel stoere manier: "luister eens heel even...ik heb nu het zweet in de handen staan..en ik ga liever op mijn bek, dan dat ik jou zou moeten laten lopen. IK VIND JE EEN HELE MOOIE MEID...en JE LIJKT ME VERDER OOK KEIGAAF. En om daar achter te komen wil ik graag een avondje met je uit eten...BUITEN ONS WERK OM!!

Dus BEWUST die zenuwen laten merken man...want al zou die meid jou nog niet op 'de jou bedoelde manier' hebben bekeken....dan kan het best zijn DAT ZE HET OP DIE WIJZE ALS NOG WIL...want vrouwen vinden die zenuwachtige en kwetsbare opstelling ECHT SUPER!!!

Maar je 'moet' het wel letterlijk op de bovenstaande manier doen...en je moet inderdaad bewust wegkijken..als je je zenuwen voelt...daar moet je voor jezelf even een spelletje van maken...GELOOF ME...en als je dit doet...VOEL JE JE ALLEEN MAAR STERK...omdat je ditzelf registeert...met behulp van de eigen natuurlijke lichamelijke en geestelijke reacties van een menselijk lichaam als er liefde in de lucht hangt!!!

GEWOON DOEN MAN!!! geloof me...dan is het juist een kick...om jezelf te profileren met de instelling naar haar toe van: "Ga liever op mijn bek en een blauwtje lopen...dan dat ik helemaal uit zenuwen NIETS durf te doen!"

DAT WERKT...GELOOF ME MAAR hahaha.

succes!!!