Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Kusjes

Als een jongen je op je lippen kust is hij dan verliefd of betekent het niet zoveel???

Re: Kusjes

dat ligt helemaal aan de situatie, aan de persoon en aan wat er gebeurde. zo uit het niets kan ik daar niet zoveel over zeggen, waarschijnlijk vind hij je wel erg lief.
heb je meer informatie?

Re: Kusjes

Het gaat over een jongen die ik al een tijdje ken maar de relatie wat wij hebben is niet duidelijk. Hij is niet mijn vriend maar hij heeft me al een paar keer op mijn lippen gekust. Heel zacht en liefdevol. Ik vroeg me af wat hij nu van mij wil. :D

Re: Re: Kusjes

volgensmij gaat het wel goed met jullie. misschien moet je het eens voorzichtig aan hem proberen te vragen wat hij van je wil, en bedenken wat jij van hem wil.
succes ermee!
kus fieke

Re: Kusjes

Ik wil hem heel graag maar ik ben bang dat ik hem kwijtraak als ik het zeg :(

Re: Re: Kusjes

waarom zou je hem kwijtraken als je dat zegt? hij kust jou toch op jou mond? dat betekent dat hij jou ook heel graag mag, dus denk ik niet dat hij je kwijt wil...

Re: Kusjes

Maar het is best raar tussen ons. Het ene moment hebben we een close gevoel en het volgende moment houden we weer afstand. Ik weet nou niet precies hoe ik hem moet zien. Maar gevoelens heb ik zeker. Ik doe er gewoon raar van.......

Re: Re: Kusjes

ik zou toch proberen er met hem over te praten. dat maakt alles veel duidelijker. veel succes!

Re: Re: Re: Kusjes

Well ik heb hier ook wel ervaring mee. Ik ken die jongen nu een jaar, we hebben een paar keer gezoend. Het is allemaal heel lief. Hij zegt heel vaak dat ie van me houdt, maar is bang voor een relatie. Ik word er af en toe echt hoorndol van. Ik hou namelijk ook ontzettend veel van hem, maar heb geen vlinders zoals je dat noemt. Misschien omdat ik weet dat ie bang is voor een relatie. Lichamelijk gezien zijn we erg aangetrokken tot elkaar (zijn niet met elkaar naar bed geweest) en roept ook dat ie niet verliefd is etc. Zijn vrienden zeggen wel de hele tijd tegen hem: is het al wat? en waarom begin je niks met haar? We kniffelen altijd erg veel.
Wat denken jullie?