Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Handen

Kan iemand mij vertellen wat het betekent als een man waar ik het goed mee kan vinden maar waar je geen relatie mee hebt zijn vingers verstrengeld in die van mij en het zo een tijdje vasthoudt en daarna mijn hand kust????

Re: Handen

Hmm... Ik denk persoonlijk dat het bij hem wat dieper gaat dan "goed kunnen vinden". Voor zover mijn kennis over dit soort dingen reikt is deze vorm van lichaamstaal vooral te vinden bij mensen die een innige relatie met elkaar hebben, een soort non-verbale uiting van verbondenheid.

Aan de andere kant kun je het hem natuurlijk ook zelf proberen subtiel te vragen. Je hebt denk ik al een dusdanige band met hem dat je dat wel kunt doen.

Groet,

Patrick

Re: Handen

Bedankt voor je uitleg Patrick,

Dat heb ik dus ook altijd gedacht maar ik hoor het liever van een ander zodat ik zeker ben en me geen dingen inbeeld. Maar hij uit zijn gevoel liever niet. Die gevoelens die hij uit zijn allemaal non verbaal en misschien gooit hij er af en toe een verbaal woordje uit maar hij wil zich niet kwetsbaar opstellen. We kunnen het trouwens heel erg goed met elkaar vinden maar hebben geen relatie omdat ik al een relatie heb. Maar ik mag hem heel erg graag.